FANDOM

PL Broken-heartedHQ Тут ми прагнемо звільнити розум людей.

Це заготовка статті, яка потребує допису. Ви можете допомогти Вікі Assassin's Creed, виправивши або доповнивши її.

Assassin's Creed III: Визволення
AC3L Cover
Інформація
Розробник: Ubisoft Sofia
Видавець: Ubisoft
Реліз: 30 жовтня 2012
Платформи: PS Vita
Assassin's Creed III: Liberation (укр. Кредо Вбивці 3: Визволення) - гра серії Assassin's Creed. Вийшла паралельно з Assassin's Creed III - 30 жовтня 2012 на PlayStation Vita.

ІнформаціяРедагувати

Об'єкта в цій частині не буде. Абстерго, почав продавати Анімуси, запропонувало пережити тим, хто його купив, життя асасина Авелін в той же часовий період, що і AC3 (з 1765 по 1780 роки). Геймплей такий же як і у звичайній AC-грі, але є декілька нових доповнень. Серед таких нововведення будуть личини Авелін. Личини три: личина рабині, личина ассасіна і личина пані. У личині рабині легко зливатися із собі подібними, влаштовувати бійки, та й варта не захоче з такими мати справу. Личина пані дозволяє проходити в охоронювані зони, зачаровуючи або підкуповуючи варту. Костюм пані не дозволяє Авеліні  паркур, і в ньому можна носити тільки Приховані клинки і димові шашки, костюм рабині дозволяє паркур, але арсенал зброї теж не повний, тільки Приховані клинки, малу зброю, Духову трубу і димові шашки. Також Авеліна володіє Орлиним Зором. Присутній мережевий режим.

ПерсонажіРедагувати

Одиночний режимРедагувати

  • Коннор - інший американський Асасин, допомагав Авеліно.

Багатокористувацький режимРедагувати

СаундтрекРедагувати

Місце композитора зайняла Уініфред Філіпс. Саундтрек став доступний для скачування в один день з виходом гри.

ГелереяРедагувати

Випадкова вікі