FANDOM

PL Broken-heartedHQ Тут ми прагнемо звільнити розум людей.

Це заготовка статті, яка потребує допису. Ви можете допомогти Вікі Assassin's Creed, виправивши або доповнивши її.

Постер Кредо Вбивці

Офіційний постер фільму

Assassin's Creed: The Movie — повнометражний фільм, заснований на однойменній серії ігор. Один з продюсерів та акторів Майкл Фассбендер зіграє асасина Агілара де Нерха, члена Іспанського Братства Асасинів XV століття, і його сучасного нащадка Каллума Лінча.

Розповсюджувачем фільму є компанія 20th Century Fox, яка випустить фільм 21 грудня 2016 року в Північній Америці, а в Україні - 22 грудня 2016 року. Планується, що фільм стане першою частиною трилогії.

РозробкаРедагувати

У 2011 році Ubisoft розмовляла з підприємством Sony Pictures по екранізації гри. Було підтверджено, що фільм буде у 3D-форматі.

У 2012 році компанія Ubisoft підписала з New Regency контракт на створення повнометражного фільму Assassin's Creed. Дистрибуцією фільму займеться 20th Century Fox.

У 2012 році голлівудський актор Майкл Фассбендер (відомий фільмами "Люди-Ікс", "Перший Клас", "Безславні виродки" та ін.) запропонував знятися головним героєм фільму. Критики вважають, що Фассбендер гратиме роль Дезмонда Майлза, але це всього лише припущення.

У травні 2013 року стало відомо, що фільм повинен вийти 22 травня 2015.

У січні 2015 стало відомо, що вихід фільму перенесли на 21 грудня 2016 року.

Сторінка фільму на IMDb http://www.imdb.com/title/tt2094766/

СюжетРедагувати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі