FANDOM

Assassin's Creed
Assassin's Creed (укр. Кредо Вбивці) — серія мультиплатформових відеоігор в жанрі Action-adventure, розроблена компанією Ubisoft Montreal. Гра видається французькою компанією Ubisoft. Перша гра вийшла в 2007 році, і отримала сиквел і триквел.

Сюжет

Сюжет гри заснований на багатовіковій війні між тамплієрами і асасинами. Головний герой — Дезмонд Майлс, дитина асасинів. Він за допомогою машини, яка зчитує пам'ять предків з ДНК, Анімуса переживає заново події далекого минулого. Його мета — дізнатися, де його предки сховали Частинки Едему і дістати їх раніше за тамплієрів, пройшовши через безліч завдань, які допомагають поняттю деяких секретів.

Загальний принцип гри

Ігри пропонують гравцеві роль асасина. У кожній частині гри є цілі, які треба усунути. Гравцеві можна пройти повз всіх охоронців або йти напролом за своєю метою. У кожній новій частині Assassin's Creed з'являється все більше нових пристосувань, що набагато полегшує полювання.

Ігри

Серія налічує всього двадцять ігор, сім з них входять до складу оригінальної серії. Починаючи з Assassin's Creed: Братство крові в іграх серії з'явився мультиплеєр.

Випадкова вікі