FANDOM

AC энциклопедия.jpg

Енциклопедія з чорним варіантом обкладинки

Assassin's Creed: Encyclopedia
- енциклопедія по всесвіту Assassin's Creed, створена компанією Ubiworkshop. Є 2 видання енциклопедії.

ІсторіяРедагувати

Спочатку, видання задумувалося як арт-бук, але матеріалу набралося так багато, що її розширили до повноцінної енциклопедії. Однак, велику частину видання все одно складають арти художників, які в різний час працювали над іграми серії, і твори інших художників, хто просто любить всесвіт Assassin's Creed.

ВиданняРедагувати

Перше виданняРедагувати

Перше видання енциклопедії включає повну інформацію про сюжеті гри Assassin's Creed: Відвертості. Її можна отримати разом з колекційним виданням Одкровень.

Енциклопедія оформлена у двох кольорах - в Animus Edition включена енциклопедія в чорній обкладинці і без артов художників, які не працювали над серією, в звичайний колекційне видання включено енциклопедія у білій обкладинці з повним набором артов.

Друге виданняРедагувати

Друге видання енциклопедії було випущено в жовтні 2012 року, щоб співпасти з виходом AC3. Second Edition має 120 нових сторінок, які включають інформацію про AC3, АС: Звільнення і АС: The Chain.

Випадкова вікі