FANDOM

Assassin's Creed Webcomic
Assassin's Creed Webcomic.jpg
Інформація
Автор: Penny Arcade
Жанр: Комікс
Видавець: Penny Arcade
Дата виходу: 2007 рік
Мови: Англійська
Кількість сторінок: 9

Assassin's Creed: Webcomic (укр. Кредо Вбивці: Веб-комікс) — комерційний веб-комікс сайту Penny Arcade. Комікс розповідає про місію асасина Альтаїра ібн Ла-Ахада в Акрі.

СюжетРедагувати

Аль-Муалім доручає асасину Альтаїру вбити одного важливого тамплієра в Акрі. Прибувши в місто Альтаїр починає слідкувати за ціллю, змішавшись з натовпом ченців, а потім асасин слідкував за тамплієром по дахах. Доки тамплієр не зупинився біля прилавку з яблуками. Тамплієр одразу зрозумів, що за ним слідкують, тому несподівано вискочив у вікно одного з будинків. Альтаїр видерся на високий будинок, щоб оглянутися та знайти ціль, але раптово тамплієр напав на Альтаїра і хотів його скинути з даху, але асасин встиг схопитися за його плащ. Альтаїр хотів вдарити тамплієра прихованим клинком, але другий заблокував удар і встиг витягти меч, який Альтаїр одразу ж вибив у нього з рук. Меч впав прямо перед носом одного з торговців внизу. Далі Альтаїр завдав сильного удару тамплієрові у носа і спробував у стрибку вбити його прихованим клинком, але не вийшло. Тамплієр виявився міцнішим ніж здавалося, він зміг ударом однієї руки відкинути асасина. Проте Альтаїр швидко піднявся, головою вдарив тамплієра і встромив прихований клинок йому в живіт. Закривши трупові очі, Альтаїр повернувся в Масіаф.

СторінкиРедагувати

СайтРедагувати

Випадкова вікі