FANDOM

PL Broken-heartedHQ Тут ми прагнемо звільнити розум людей.

Це заготовка статті, яка потребує допису. Ви можете допомогти Вікі Assassin's Creed, виправивши або доповнивши її.

Assassin's Creed: Пірати
Файл:AC Pirates.png
Інформація
Розробник: Ubisoft Paris
Видавець: Ubisoft
Реліз: 5 грудня 2013 (iOS, Android)
14 серпня 2014 (Windows)
Рейтинг ESRB: M (Mature)
Платформи: Windows
iOS
Android

Assassin's Creed: Pirates (укр. Кредо Вбивці: Пірати) - гра серії Assassin's Creed, розроблена компанією Ubisoft Paris. Гра вийшла 5 грудня 2013 на iOS і Android, а також 14 серпня 2014 на Windows різних версій.

Події гри розгортаються на початку XVIII століття, паралельно подіям гри Assassin's Creed IV: Чорний Прапор. Головний герой - молодий пірат Алонсо Батілья, який був знайомий з відомим французьким піратом Олів'є Ле Вассером на прізвисько "Ла Бюз". Гра повністю зосереджена на морських баталіях. Сюжет гри буде крутитися навколо його загадкового скарбу, таємниця якого не була вирішена і до цього дня. У своїх морські пригоди новому протагоністу належить зіткнутися з Тамплієрами і ассассина, а також з багатьма легендарними піратами Золотого століття піратства.

У наш час геймплея немає, відомо лише, що Абстерго

доручило невідомому Аналітикові вивчити спогади Алонсо Батільі, щоб розгадати загадку-криптограму, яка містить карту, провідну до скарбів "Ла Бюза".

Сюжет Редагувати

Ще до того, як безчесні пірати знайшли славу ... Один гарячий французький капітан отримав популярність під ім'ям "Ла Бюз" ... Він кував свою легенду в Золоте століття піратства ... його знаменитість росла з кожним новим кораблем, з кожним трофеєм і грабунком. Захоплені ним скарби стали справжньою легендою. А коли його, нарешті зловили, він залишив послання ... над яким весь світ ламає голову вже кілька століть. Це загадка-криптограма, яка містить карту, що веде до його скарбам. І сьогодні Абстерго, нарешті знайшла ключ до розгадки цієї таємниці ... Алонсо Батілья ... пірат, який знав "Ла Бюза" до того, як той перетворився на легенду.

Випадкова вікі