FANDOM

Eraicon-Altair's Chronicles

Assassin's Creed: Altair's Chronicles
AC Altair Chronicles
Інформація
Розробник: Gameloft
Видавець: Ubisoft
Реліз: США Сполучені Штати Америки 5 лютого 2008
Великобританія Великобританія 11 квітня 2008
23 квітня 2009 (iPhone)
Рейтинг ESRB: T (teen)
Платформи: Nintendo DS,
IPhone OS
Assassin's Creed: Altair's Chronicles — комп'ютерна гра серії Assassin's Creed, випущена для Nintendo DS і різних мобільних платформ (iPod Touch 4/iPhone 4, Symbian Mobile, Windows Phone 7, Sony Ericsson XPERIA Play android OS) на початку 2008 року. Гра являє собою приквел до гри Assassin's Creed. У квітні 2009 року, спеціально для iPhone, був створений новий варіант цієї гри з поліпшеною графікою і ґеймплеєм.

ОписРедагувати

ГеймплейРедагувати

Altair's Chronicles 3
Гра являє собою аркаду з видом збоку, але ігровий процес розбавлений різними міні-іграми, в яких використовується сенсорний екран. Бойова система складається зі слабких, сильних атак і їх комбінівання. Гравцеві доступно сім різних видів зброї: прихований клинок, меч Альтаїра, арбалет, фугасні бомби, димові шашки, метальні ножі і гак. За допомогою останнього можна збивати супротивників з ніг.

Зброю та навички персонажа можна розблокувати, використовуючи спеціальні кулі, які заховані на ігрових рівнях. Гра має три рівні складності.

СюжетРедагувати

Події гри відбуваються до подій першої частини, в 1190 році. Війни Третього Хрестового походу охоплювали Святу Землю. Хрестоносці і Сарацини билися, щоб захопити контроль над Святим Містом, Єрусалимом.

Частина 1. Прибуття додомуРедагувати

Altair's Chronicles 1

Альтаїр після прибуття в Алеппо.

Альтаїр ібн Ла-Ахад, вбивця Ордену Асасинів, прибув в місто Алеппо, одного з притулків асасинів, після чергового виконаного завдання. Алеппо атакували закляті вороги Асасинів - Тамплієри. Перебивши безліч тамплієрів і убивши їхнього капітана, Асасини відбили напад, дізнавшись перед цим, що напад організував лідер ордену Тамплієрів - лорд Василіск, щоб дізнатися важливу інформацію від одного з асасинів. Після цього Аль-Муалім, наставник асасинів, послав Альтаїра, щоб той знайшов і приніс святий об'єкт, відомий як Чаша. Той, хто володів Чашею міг об'єднати всі фракції під одним прапором, і також міг керувати Святою землею. Тим самим можна було закінчити Третій Хрестовий похід. Альтаїр негайно вирушив на пошуки Чаші.

Частина 2. Початок полюванняРедагувати

AC Short 2
Альтаїр почав свої пошуки в Дамаску і зустрівся з Рафіком, який перевірив його навички на легкій цілі. Після того, як Альтаїр пройшов випробування Рафік повідомив йому, що про Чашу повинен знати торговець на ім'я Тамір, який має зв'язки з Тамплієрами, і що про місцезнаходження Таміра йому підкаже якийсь Місбах, людина має справи з Таміром. Знайшовши і допитавши Місбаха, Альтаїр дізнається місцезнаходження притулку Таміра. Прийшовши в притулок, Альтаїр допитує і вбиває Таміра, дізнавшись, що Чаша зберігається в Храмі Піску, і щоб відкрити його необхідні три ключі. Також торговець повідомив, що більше інформації Альтаїру скаже якась танцівниця на ім'я Фаджера.

Частина 3. ТанцівницяРедагувати

Після цього Альтаїр повернувся до Рафіка і про все розповів. Рафік розповів як знайти танцівницю цирку Фаджеру. Прибувши на місце, вона відмовилася допомагати Альтаїру, залишивши його наодинці з Бадром. Альтаїр переміг його і наздогнав Фаджеру, яка сказала, що так перевіряла його. Вона дала Альтаїру перший з трьох ключів від Храму Піску, а також сказала вбити впливову людину Дамаску, тамплієра по імені Алаат. Альтаїр знайшов Алаата і вбив його. Після цього Фаджера сказала Альтаїру, що в Тірі в лікарні Тамплієрів є старий, який вже був у Храмі Піску, і який міг би допомогти Альтаїру в пошуку інших двох ключів. Альтаїр відправився в Тір.

Частина 4. Червона лікарняРедагувати

AltairMeetingHamid-AltairsChroniclesiPad

Альтаїр розмовляє з Хамідом.

Прибувши в місто Тір, Альтаїр спочатку знайшов агента асасинів в місті — Хаміда. Від нього Альтаїр дізнався, що людина на ім'я Роланд Непьюл, голова лікарні та тамплієр, допитує якогось старого з приводу Чаші. Хамід також показав як потрапити до лікарні — через колектор внизу будівлі. Лікарня була друга, після Цитаделі, притулком тамплієрів. Пробившись до будівлі, Альтаїр вбиває безліч тамплієрів і знаходить старого, якого в цей час допитував Роланд. Альтаїр вбиває Роланда Непьюла і його людей. Після цього старий, переконавшись, що Альтаїр асасин, дає йому другий ключ від Храму Піску і каже, що тамплієри дізналися про вхід в Храм Піску і про три ключі, які потрібні, щоб його відкрити. Також старий сказав, що останній третій ключ знаходиться у лідера Ордену Тамплієрів лорда Василіска. Після цього Альтаїр відправився в Єрусалим.

Частина 5. Прихована вечіркаРедагувати

AC Shot 3
Прибувши в Єрусалим, Альтаїр поговорив з Кадаром, місцевим агентом асасинів в місті, і дізнався, що лідер Ордена Тамплієрів лорд Василіск часто буває в королівському палаці, і що у нього є третій ключ до Храму Піску. Король Єрусалиму збирався влаштувати десь вечірку в цей день, і щоб підібратися до Василіска, Альтаїр вирішив знайти де буде ця вечірка. Після того, як Альтаїр підслуховував деякі бесіди дворян, він розпитав Аймана, людину, яка була запрошена на вечірку і дізнався, що вечірка буде на віллі Лакера і що вона вже скоро почнеться. Прибувши на віллу, Альтаїр зустрів одного з людей Кадара, який розповів асасину про потайний вхід в палац. Увійшовши до палацу, Альтаїр зіткнувся з Василіском і після нетривалої битви забрав третій останній ключ до Храму Піску, який висів на шиї у Василіска. Але вбивати лідера Ордена Тамплієрів він не став, тому що прийшов туди не за цим. Після цього Альтаїр втік з вілли.

Частина 6. Вбий вбивцьРедагувати

Master of the tower (1)

Альтаїр розмовляє з Майстром Вежі.

Після конфронтації Альтаїра і лорда Василіска, група Тамплієрів напала на Хазада, агента Асасинів, і викрала карту, в якій показувався шлях в Храм Піску, де ймовірно зберігалася Чаша, а потім вони вбили його. Альтаїр переслідував цю групу Тамплієрів до їхньої вежі і піднявся на вершину, стикаючись з важким опором у формі катапульт і лучників. Після того, як Альтаїр пробився через всі оборонні позиції вежі, він вбив капітана лучників. Після цього він зіткнувся з Майстром Вежі, а також його учнем, вони були високопоставленими членами Ордену Тамплієрів, хоч одяг їх і був схожа на одяг асасинів. Під час розмови вони вмовляли Альтаїра перейти на бік Тамплієрів, але Асасин відмовився. Після цього, пробиваючись через варту, він убив учня Майстри Вежі, а потім досяг і самого Майстра. Після нетривалої розмови Альтаїр вбив Майстри Вежі й забрав карту, що веде до Храму Піску.

Частина 7. Храм ПіскуРедагувати

Покинувши Вежу і взявши карту, Альтаїр досяг Храму Піску. Пробиваючись з боєм через людей Ордену Тамплієрів, Альтаїр досяг входу в сховище, там на нього напав Воїн Сокири, впливовий член Ордену Тамплієрів і один з наближених Лорда Василіска. Убивши його, Альтаїр увійшов в сховище. Далі Асасин відкрив скарбницю, де ймовірно зберігалася Чаша, але вона була порожня. Після цього в сховище увійшов сам Лорд Василіск і почав насміхатися з Альтаїра. Він сказав, що Чаша це не річ, а жінка. Після цього він наказав варті вбити Альтаїра і втік. Перебивши варту, Асасин втік з Храму Піску, який почав руйнуватися. Після цього Альтаїр відправився в Тір, так як перед відходом Василіск натякнув, що в Тірі його щось чекає.

Частина 8. Велика грізна стінаРедагувати

Прибувши в Тір, Альтаїр зустрівся з Хамідом. Він розповів йому, що щоб потрапити в місцеву цитадель Тамплієрів Альтаїру потрібно звільнити двох захоплених агентів асасинів, а вони вже підкажуть як потрапити в цитадель. Альтаїр знайшов і звільнив полонених братів, які точно сказали як потрапити в цитадель Тамплієрів. Проникнувши туди і пробиваючись через безліч Тамплієрів, Альтаїр нарешті зустрічає Василіска. Після тривалої боротьби Альтаїр взяв верх над Василіском, важко поранивши лідера Тамплієрів. Але перед тим як добити його Василіск запропонував угоду: дві важливі інформації в обмін на життя. Перша: Чаша знаходиться в Єрусалимі на віллі Карваджіо, друга: Тамплієри вирішили захопити Акру, підмісивши отруту у воду і таким чином до сходу сонця всі жителі Акри помруть. Альтаїр пішов на угоду, залишивши в живих лідера Тамплієрів. Перш ніж поїхати в Акру, Альтаїр спалив усі човни Василіска, щоб він не зміг першим досягти Єрусалиму.

Частина 9. Потік отрутиРедагувати

Altair Chronicle battle screenshot

Альтаїр б'ється з тамплієрами.

Після цього Альтаїр прибув до Акри і допоміг місту, відбиваючи нападників солдатів Тамплієрів. Далі, щоб пройти в табір Тамплієрів, Альтаїр маскувався у формі солдата Тамплієрів, а потім і у формі вченого. Після цього він убив капітана Тамплієрів і його заступників, тим самим припинивши облогу Акри. Втік Альтаїр з табору за допомогою катапульти. Після цього він відразу попрямував до Єрусалиму, за Чашею, сподіваючись випередити Василіска.

Частина 10. Бігучий вітерРедагувати

Прибувши в Єрусалим, Альтаїр дізнався, що Чаша це жінка на ім'я Адха, Асасин знав її в минулому. Її до порту супроводжували Тамплієри. Після довгого переслідування Альтаїр вбиває Тамплієрів, які супроводжували Адху. І разом з нею ховається в підземній каналізації.

Частина 11. ЧашаРедагувати

AdhaAltaïrConversation-ACAC1

Альтаїр і Адха.

Пробиваючись по каналізації до виходу, Альтаїр вбиває безліч Тамплієрів. Нарешті досягнувши виходу Адха зупиняє Альтаїра і каже, що заступник Аль-Муаліма Хараш продався Тамплієрам, і що вона в Алеппо не піде, бо її там схоплять. Альтаїр пропонує їй втекти куди-небудь на човні, що в Тірі. Так як її все одно зловлять, навіть в Алеппо. Адха говорить йому, щоб Альтаїр вбив Хараша, тоді вона з ним поїде. Погодившись, Альтаїр поїхав в Алеппо.

Частина 12. Серце зміїРедагувати

Прибувши в Алеппо, на Альтаїра нападають союзники-асасина зрадника Хараша. Вбиваючи всіх зрадників на своєму шляху, Альтаїр досяг фортеці Асасинів. Там, вбиваючи всіх зрадників, Альтаїр досяг кімнати Аль-Муаліма, але вона була порожня, так як Великий Магістр Ордену Асасинів вже покинув Алеппо і повернувся в Масіаф. Пізніше, Альтаїр бачить як на арені для тренувань розмовляють Хараш і Тамплієр. З їхньої розмови стає ясно, що Тамплієри знайшли Адху, але чекають, коли до неї прийде Альтаїр, щоб покінчити з ним, також він сказав, що Альтаїру подобається Адха і він хоче з нею втекти. Після того, як Тамплієр пішов, Альтаїр вийшов на арену і вбив зрадника Хараша, і його найближчих союзників. І відразу після цього Асасин відправився в Тір.

Частина 13. Незмінний кінецьРедагувати

AltaïrstabBasilisk

Смерть Василіска.

Прибувши в Тір, Альтаїр дізнається, що Василіск тримає Адху в порту Тамплієрів. Пробиваючись через безліч Тамплієрів, він бачить свою кохану, яку тримають на судні. Але на його шляху став Василіск, з яким вони зійшлися вже втретє. Після тривалого бою Альтаїр все-таки вбив Василіска. Але врятувати свою жінку Альтаїр не встиг, судно, де її тримали відчалило. Підійшовши до берега, Альтаїр спостерігав за судном Тамплієрів, де тримали Адху, і яке ховалося за горизонтом. У цей момент Альтаїр, дивлячись на небо, дав обіцянку собі "Я знайду тебе, Адха!"...

Цікаві фактиРедагувати

  • У кожному розділі є підрозділи (1-1, 1-2, 1-3 і т. д.)
  • У меню завантаження світиться знак Абстерго, хоча про сюжет в сучасності не повідомляється.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі