FANDOM

Eraicon-Bloodlines.pngEraicon-Secret Crusade.pngEraicon-Templars.png

Шахар
Шахар.png
ManIcon.png
Інформація
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 1192 рік
Місце смерті: Кіренія, Замок Святого Іларіона
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: Тамплієри
Зброя: Меч
Поява: Assassin's Creed: Bloodlines

Шахар — лідер Тамплієрів в декількох кварталах Кіренії. Брат-близнюк Шаліма, син "Бика" Молоха.

БіографіяРедагувати

Шахар був вперше помічений з промовою перед громадянами Кіренії, помилково Альтаїр ібн Ла-Ахад вважав, що це Шалім. Шахар сказав своїй аудиторії побажання від Армана Бушара і розповів про наслідки, для тих, хто не підкорився. Після його виступу, Шахар пішов в замок Святого Іларіона. Альтаїр і Марія Торпе знайшли швидкий маршрут в замок.

СмертьРедагувати

Всередині замку, Марія допитували Шахара про мету Тамплієрів і Яблуко Едему. Пізніше до них прийшов Шалім і Альтаїр зрозумів, що вони насправді брати-близнюки, а не одна людина, як він вважав.

Марія втекла залишивши асасина самого з близнюками. Шалім і Шахар були впевнені, що вони швидко здолають свого супротивника. Тим не менш, Альтаїр переміг їх і втік із замку Святого Іларіона, виконавши Стрибок Віри.

ХарактерРедагувати

На відміну від свого брата, Шахар був дуже спокійною, добре вивченою, і релігійною людиною. Він був по-справжньому лояльними до Тамплієрів ідеєю ідеального світу. 

Цікаві фактиРедагувати

  • Ім'я Шахар означає - "світанок" на івриті: שַׁחַר.
  • У стародавній ханаанській релігії, Шахар і Шалім були близнюками божества, боги світанку і сутінків.
  • Шахар і Шалім двоє з трьох Тамплієрів, які не говорять прощальних слів (третім є Чарльз Лі).

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі