FANDOM

Eraicon-Bloodlines.pngEraicon-Secret Crusade.pngEraicon-Templars.png

Шалім
Шалім.png
ManIcon.png
Інформація
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 1192 рік
Місце смерті: Кіренія, Замок Святого Іларіона
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: Тамплієри
Зброя: Меч
Поява: Assassin's Creed: Bloodlines

Шалім — лідер Тамплієрів в декількох кварталах Кіренії. Брат-близнюк Шахара, син "Бика" Молоха.

БіографіяРедагувати

Коли Альтаїр вирішив убити темного оракула (відьма) в замку Буффавенто, він побачив, як Шалім розмовляє з Арманом Бушаром  він почув їхню розмову. Арман Бушар сказав Шаліму, що б він доставив полотняний мішок Олександру в Лімассол, в цьому мішку була голова повстанця Варнави.

Коли Альтаїр вбив Відьму він пішов до Маркоса і запитав: "Хто такий Шалім?". Маркос відповів: "Шалім - син Бика". Альтаїр вирішив простежити за Шалімом і він побачив, як Шалім краде гроші у місцевих жителів і навіть одного він убив. Коли Альтаїр вбив дуелянтів, він пішов до Маркоса і сказав йому: "Ти правий. Шалім груба скотина, я тільки, що бачив, як він буянив у борделі, як скажений пес".

СмертьРедагувати

Шалім був публічно убитий Альтаїром в Замку Святого Іларіона. Разом з Шалімом був убитий і його брат-близнюк Шахар.

ХарактерРедагувати

Шалім був відомий своєю грубою поведінку, буйною вдачею, відсутністю поваги і норовливим способом життя, протилежність свому брату Шахару, який був правильним, спокійним і лагідним, а також релігійним. 

Цікаві фактиРедагувати

  • У стародавній ханаанській релігії, Шахар і Шалім були близнюками божества, боги світанку і сутінків.
  • Шахар і Шалім двоє з трьох Тамплієрів, які не говорять прощальних слів (третім є Чарльз Лі).

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі