FANDOM

Eraicon-AC1.png

Храм Соломона
830px-Arc of Covenant.jpg
Інформація
Фракції: Орден Асасинів

Орден Тамплієрів

Дата заснування: 8 ст. до н. е.
Заснував(ли): Цар Соломон

Храм Соломона, або Свята Святих, був першим біблійним Храмом євреїв, спочатку побудованим царем Соломоном на горі Моріа в Єрусалимі. Він був розроблений для утримання Ковчега Завіту, і частинок Едему.

Третій Хрестовий ПохідРедагувати

Асасини Альтаїр ібн Ла-Ахад, Малік Аль- Саїф і Кадар Аль- Саїф були послані Аль-Муалімом для вилучення у Тамплієрів скарбів, що знаходяться тут в 1191 році. Прибувши на місце, Альтаїр порушив перший догмат Кредо, убивши невинну літню людину, який, як вважав Альтаїр, міг би насторожити охоронців.

Асасини знайшли Робера де Сабле і його людей в першій камері храму, наближаючись до частини Едему. Альтаїр необережно напав на де Собле, і порушив другий догмат Кредо, підставивши Братство. Де Собле ухилився від атаки і виголосив загадкові попередження зухвалим асасинам. Потім він кинув Альтаїра через поперечину, вигнавши його та інших асасинів з камери.

640px-AC1 Solomon's Temple Altair attacks Robert.png

Альтаїр бореться з Робером де Сабле

Альтаїр вважав, що завдання провалилося, і повернувся в Масіаф, щоб повідомити про події, що відбулися Аль-Муаліму, приймаючи Маліка і Кадара за мерців. Маліку вдалося витягти і доставити Яблуко до свого пана, хоча і втратив свого брата і ліву руку. Зарозумілі дії і порушення трьох догматів Кредо призвело до того, що Альтаїра понизили до Новачка.

Цікаві фактиРедагувати

  • Коли гравець дивиться вище стелі, можна побачити, що світло проходить через тріщини між скелями.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі