FANDOM

Eraicon-Brotherhood.pngEraicon-Project Legacy.pngEraicon-Brotherhood book.pngEraicon-TWCB.png
Santa Maria Aracoeli.png

Храм Колізею — древнє місце, побудоване Першою Цивілізацією. Храм розташовується нижче Санта-Марія-ін-Арачелі. Сховище було створене, щоб зберегти Яблуко Едему. Проектуванням займалася одна з Тих, хто були до — Юнона.

Двері в сховище мали механізм, що вербально активується. Щоб вони відкрилися, треба було вимовити "72". Після цього двері піднімалися вверх і відкривалося просторе приміщення. Яблуко було поміщено на високу платформу посередині Храму. Перед цією платформою, на іншому підвищенні, була кнопка. При натисканні висувалися платформи, по них треба було дістатися до колони з важелями. Важелі активували наступні платформи. Висунувши всі платформи відкривався шлях на платформу з Яблуком.

ВідвідувачіРедагувати

Scroll04.jpg

Малюнок Брута.

Найпершим відомим відвідувачем сховища є Марк Юній Брут. Про це свідчать записи в сувоях Ромула. Під час свого перебування в Храмі, Марк спостерігав події, що будуть після смерті Юлія Цезаря і був натхненний ними. Також Брут намалював сховище в своїх сувоях.

У 1507 році перед тим, як Еціо Аудиторе да Фіренце вирішив покінчити з Чезаре він увійшов у Сховище і сховав Яблуко. Асасин поклав його прямо в центрі залу на п'єдестал, знаючи, що Артефакт в безпеці більше не хвилювався.

У 2012 році нащадок Еціо Дезмонд Майлс (також асасин) відвідав Колізей разом зі своїми напарниками. До їхнього складу входили: Ребекка Крейн, Шон Гастінгс і Люсі Стіллман. Діставшись до Яблука тілом Дезмонда опанувала Юнона, яка пояснила, що хрест затуляє перемогу Асасинів. Зрештою Дезмонд вбиває Люсі не без допомоги Джуно і не по своїй волі. Після цього хлопець впав у кому, а Ребекка і Шон забрали Яблуко.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі