FANDOM

Eraicon-LineageEraicon-AC2Eraicon-BrotherhoodEraicon-RevelationsEraicon-IndiaEraicon-RenaissanceEraicon-Embers

Флоренція
Florence scape
Інформація
Статус: Місто
Правитель: Сім'я Медічі
Фракції: Асасини
Тамплієри
Дата заснування: 59 до н. е.
Заснував(ли): Гай Юлій Цезар
Місця Санта-Марія-дель-Фьоре
Санта-Марія-Новелла
Палаццо Пітті
Палац Синьорії
Санта-Кроче
Понте-Веккьо
Палаццо Аудиторе
Палаццо Медічі

Флоренція (італ. Firenze) — місто на заході центральної Італії, центр провінції Тоскана. В кінці XV століття столиця Флорентійської республіки.

Батьківщина асасина Еціо Аудиторе.

ІсторіяРедагувати

Римська імперіяРедагувати

Флоренція була заснована Юлієм Цезарем на берегах річки Арно в 59 році до н.е. Незважаючи на те, що поселення не мало виходу до моря, воно все ж володіло досить зручним розташування. Завдяки цьому, Флоренція досить швидко розросталася, стаючи важливим торговим центром.

СередньовіччяРедагувати

Florence coa

Герб Флоренції.

Після падіння Римської імперії для Флоренції настали нелегкі часи. Місто часто переходило з рук в руки. Його також часто атакували візантійці. У результаті всіх цих перепетій населення міста серйозно зменшилося.

На щастя, з VI століття ситуація змінилася, і Флоренція вступила в період відносно стабільного існування.

У 1378 року місто потрясло повстання серед найбідніших верств суспільства. Але, головні цілі повсталих досягнуті не були і влада знову зосередилася в руках багатіїв. Пам'ять про той період "демократії", незважаючи на його неспроможність ще довго тривожила флорентійську знать.

Епоха ВідродженняРедагувати

Wallpaper-1129447
У 1433 році банкірська сім'я Альбіцці - тодішні правителі Флоренції, висилають з міста Козімо Медічі. Їх лякало його стрімке піднесення. Але вже наступного року, набравши прихильників, він повертається, забирає владу і висилає Альбіцці з міста. Так, з приходом династії Медічі, Флоренція увійшла в свій золотий вік, ставши найбільшим центром Ренесансу. У цей період вона стає домом для таких талановитих і відомих людей, як Леонардо да Вінчі, Сандро Боттічеллі, Мікеланджело. Данте Аліг'єрі став основоположником італійської літературної мови. Валюта Флоренції - флорин була однією з найстабільніших в Європі.

Змова ПацціРедагувати

Крім усього іншого, Флоренція часів Ренесансу стала полем діяльності тамплієрів. Банкірська сім'я Пацці, члени якої майже поголовно були в ордені, замислила змову спрямований проти Медічі. Насправді, змовою керував Родріго Борджіа — магістр ордену і майбутній Папа Римський.

Для здійснення свого плану їм знадобилося спершу знищити сім'ю Аудиторе.Так як Джованні — голова сім'ї і друг Медічі розкрив змовників. Як потім виявиться, це було їхньою найбільшою помилкою, так як вцілілий Еціо Аудиторе, в процесі помсти своїх рідних розкрив змову і знищив тих, хто за нею стояв. На жаль, у результаті все ж загинув Джуліано Медічі.

Правління СавонаролиРедагувати

Через багато років Флоренцію чекало потрясіння у вигляді правління Джироламо Савонороли. Будучи релігійним фанатиком, він заволодів Яблуком Едему, яке викрав у Еціо.

Маючи настільки грізну зброю, Савонарола відправився у Флоренцію, яка на його думку була розсадником всього найгіршого, що є на Землі. Прибувши туди, він вигнав П'єро Медічі (старшого сина Лоренцо Медічі), оточив себе вірними підлеглими і з їх допомогою заходився будувати "порядок". Зі своїми поплічниками він зробив життя людей нестерпним. Масово загорілися багаття, в яких спалювалися предмети культури.

Але в цей момент у Флоренцію повертається Еціо Аудиторе і спільно з іншими асасинами звільняє місто. У підсумку, народ підняв повстання проти режиму Савонароли і спалили його на вогнищі.

Адміністративний поділРедагувати

Florence Panoramas
Флоренція кінця XV століття складалася з чотирьох кварталів:

Сан-ДжованніРедагувати

Найстаріший з усіх кварталів, це — центральний, адміністративний район. У центрі знаходиться Палаццо-Веккьо. Саме в цьому кварталі розташовується Санта-Марія-дель-Фьоре — один з найбільш впізнаваних храмів в світі і головна визначна пам'ятка Флоренції.

ОлтрарноРедагувати

Зрозуміти місце розташування цього кварталу не важко, якщо врахувати що його назва дослівно перекладається, як "на іншому березі Арно". Це один з найстаріших кварталів міста. Там розташовується Палаццо Пітті.

Санта-Марія-НовеллаРедагувати

Називається на честь однойменної базиліки. Цей квартал розташовується на заході міста. Мабуть, його головна визначна пам'ятка крім вищезгаданого собору - величезний ринок Меркато-Веккьо.

Сан-МаркоРедагувати

Квартал, що розташовується в східній частині міста. Він забудовувався пізніше інших районів. Там знаходиться Палаццо Медічі — резиденція правлячої династії.

МультиплеєрРедагувати

У мультіплеєрі Assassin's Creed: Братство крові і в DLC для Assassin's Creed: Відвертості є карта "Флоренція".

Цікаві фактиРедагувати

  • Баптистерій ді Сан-Джованні був побудований за сотні років до подій гри, проте в грі він відсутній.
  • Флоренція з'являється в грі Assassin's Creed: Братство крові. Туди можна відправити учнів-рекрутів.
  • Під час послідовності "Багаття марнославства" Флоренція забарвлена в сірі кольори, проте під час правління сім'ї Медічі місто має яскраві і живі відтінки.
  • Флоренція так само з'являється в додаткових спогадах Assassin's Сreed: Братство крові, що показують деякі епізоди з життя Христини Веспуччі і Еціо.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі