FANDOM

Eraicon-AC1.pngEraicon-Secret Crusade.png

Третій Хрестовий похід
640px-Ac-jerusalem1.jpg
Дата:

1189-1192 роки

Місце:

Близький Схід

Результат:

Військова перемога хрестоносців

Третій Хрестовий похід, також відомий як Хрестовий похід Королів, був спробою європейських лідерів повторно завоювати Святу Землю. Під час цього походу, християнські сили хотіли повернути Єрусалим, що Саладін нещодавно повернув назад після вирішальної битви за Хаттін.

ПередумовиРедагувати

  • Недієздатність християнських держав на Святій Землі;
  • Підривна діяльність візантійців на території Палестини;
  • Захоплення Саладіном Єрусалиму в 1187 році.

ІсторіяРедагувати

Похід був ініційований папою Григорієм VIII.

У ньому повинні були взяти участь три наймогутніших європейських монарха: Річард I Левове Серце - король Англії, Філіп II - король Франції і Фрідріх I Барбаросса - імператор Священної Римської імперії. Але незважаючи на їхню могутність, за великим рахунком їх нічого не об'єднувало і в їхніх діях не було необхідного згоди.

Король Річард, лідер хрестоносців, почав Хрестовий похід з захоплення Кіпру, а потім виграв облогу Акри, убивши три тисячі невинних жителів. Після цього Хрестоносці почали мобілізувати свої сили, щоб піти на Яффу, а потім на їх кінцеву мету, Єрусалим. Саладін знав про це. Він зібрав усі свої війська перед зломленою цитаделлю Арсуф, налаштований зупинити Хрестоносців. Після цієї битви Єрусалим залишився в мусульманських руках ще сімсот років.

Під час Третього Хрестового походу, в битві при Арсуфі, до Річарда прийшов Робер де Сабле, який був Великим Магістром Рицарів Тамплієрів, з пропозицією об'єднати сили Річарда і Саладіна проти Асасинів, які вбили влюдей Хрестоносців і Сарацинів. Перш, ніж Де Сабле закінчив, Альтаїр ібн Ла-Ахад, Асасин, який вбив цих людей, прибув по його слідах до Річарда, шукаючи Робера. Альтаїр сказав Річарду про зраду Робера, яке Де Сабле заперечував. Король Річард, не бачачи ніякого іншого шляху, вирішив, що обидва чоловіки повинні битися, кажучи, що Бог захистить того, хто говорить правду. Після довгого бою, Альтаїр нарешті переміг Робера де Сабле, який сказав йому, що його господар - Аль-Муалім, також Тамплієр. Річард запропонував асасина безпечне повернення, і Альтаїр повернувся в Масіаф.

Випадкова вікі