FANDOM

Точки огляду — є досить високими точками спостереження для огляду території. В основному розташовуються на високих вежах, найчастіше церковних або сторожових. Точки огляду - дуже важлива частина геймплея, завдяки якій можна дізнатися план місцевості, знайти об'єкти колекціонування і т.д.

Пізнє середньовіччяРедагувати

640px-Точка обзора

Точка огляду в Дамаску.

Точки огляду в пізньому середньовіччі перебували в таких містах як Акра, Дамаск і Єрусалим, а також в Королівстві. Але їх не можна було знайти в Масіафі. В основному вони перебували на церковвних і сторожових вежах, а також на маяку (Акра). Часом вони охоронялися лучниками. З кожної точки огляду можна було зістрибнути в стіг сіна.

Епоха ВідродженняРедагувати

Огляд3

Башня Борджіа

В епоху Відродження точки огляду розташовувались також на баштах і високих будівлях (хоча на церквах все рідше). З них можна було зістрибнути не тільки в стіг сіна, а й у воду. 

У Римі точки огляду були часто на Вежах Борджіа, командних центрах тамплієрів, з яких можна було не тільки спостерігати місцевість, але і які можна було підпалити для звільнення території від впливу тамплієрів. Це дозволяло покращувати різні будівлі.

Війна за незалежність СШАРедагувати

У Assassin's Creed III з'явилися нові точки огляду - дерева і скелі, але вони знаходилися тільки на фронтирі. Зістрибнути з них тепер можна не тільки в стіг сіна або у воду, а й в проїжджаючий візок, а також в купу хмизу.

АнімусРедагувати

Як для Анімуса, біля точок огляду були свої функції. Вони відкривали в анімусі карту місцевості. Також, в Assassin's Creed вони показували місцезнаходження Бюро Ассассінів, інформаторів і людей, через яких можна дізнатися що-небудь про свою мету. 

У наступних частинах точки огляду відкривали все більше інформації: гонки, доставка листів, контракти на вбивства і т.д.

Випадкова вікі