FANDOM

Ха-ха-ха. Он як. А хто відкрив двері? Розчистив шлях? Тобі не довелося використовувати свій клинок проти моєї охорони. Правда. Я все зробив сам. Підійди на світло і я надам тобі останню послугу.
― Талал говорить до Альтаїра, перед засідкою.

Eraicon-AC1Eraicon-Secret CrusadeEraicon-Templars

Талал
Talal
ManIcon
Інформація
Дата народження: 1157 рік
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 1191 рік (34 роки)
Місце смерті: Айюбіди Єрусалим, Сирія
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: Тамплієри Тамплієри
SaracensLogo Сарацини
Зброя: Лук, Меч
Поява: Assassin's Creed
Assassin's Creed: The Secret Crusade

Зображення Текст

Талал (англ. Talal)тамплієр і работорговець Палестини, який постачав «живий товар» в Акру, а також один з найкращих стрільців султана.

БіографіяРедагувати

СмертьРедагувати

Талал друга, або третя ціль в списку Альтаїра. Талал заманив його в пастку і відправив свою варту вбити його, але після того як Талал побачив, що всі його охоронці вбиті він кинувся бігти і був публічно убитий Альтаїром на одній з вулиць Єрусалиму. Перед своєю смертю він розповів асасину, кому, як і для чого він постачав своїх рабів.

Останні словаРедагувати

Альтаїр: Більше тобі нікуди бігти. Розкажи, що ти задумав.

Талал: Я виконав своє завдання. Братство вже сильне, і моя смерть не зупинить його роботу.

Альтаїр: Що за Братство?

640px-AC1 Talal memory corridor

Альтаїр і Талал в коридорі пам'яті.

Талал: Аль-Муалім не єдиний, у кого є плани на Святу землю. Це все, що ти від мене дізнаєшся.

Альтаїр: Тоді ми закінчимо. Молись своїм богам.

Талал: Боги давно залишили... давно залишили тих чоловіків і жінок, що я брав собі.

Альтаїр: Про що ти говориш?

Талал: Жебраки, повії, наркомани, прокажені... Хороші з них вийдуть раби? Та їм не виконати найпростішу роботу! Я не продавав, а рятував їх, а ти знищив нас, тому що тобі так наказали.

Альтаїр: Ні. Ти наживався на війні, на поламаних життях.

Талал: Так? Ти так думаєш, в закоренівшому неуцтві, відгородивши свою свідомість від всього, що відбувається, так? Кажуть, у цьому ви майстри. Ти бачиш в цьому якусь іронію? Ні. ПОКИ немає. Але побачиш.

213px-AC1 Talal Guard

Охорона Талала.

Цікаві фактиРедагувати

  • Серед мешканців Єрусалиму навіть ходила чутка про те, що він, озброєний одним лише луком і стрілами, поодинці розправився з цілою бандою розбійників.
    • Насправді ж, Талал оточив себе цілим загоном охоронців, які підпорядковувалися лише йому і завжди і всюди слідували за ним. 
  • Після смерті Талала, його охоронці всеодно будуть в Єрусалимі.
  • Талал один з п'яти персонажів які мають своїх охоронців. Інші: Тамір, Абу-аль-Нуквод, Мажд Аддін і Джубаїр аль Хакім.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі