FANDOM

1620503.jpg

Стрибок Віри

Стрибок Віри - прийом, часто використовуваний в Ордені Асасинів. Також використовувався трьома тамплієрами.

ОписРедагувати

Асасини, після посвяти обов'язково повинні зробити стрибок віри, цим вони доводять що вони не бояться висоти і смерті. Більшу кількість разів, асасини стрибають у стіг сіна/листя/квітів або просто у воду. При польоті чується крик орла.

ІсторіяРедагувати

AC1 Altair Leap of Faith Damascus.png

Стрибок Віри Альтаїра

Третій Хрестовий похідРедагувати

У часи хрестових походів, коли армія тамплієрів напала на Масіаф, після допомоги городянам, троє асасинів, включаючи Альтаїра, виконали Стрибок Віри в ущелину для того щоб показати ворогові, що вони віддані братству і за наказом готові піти на смерть. Однак внизу лежало сіно і ніхто з них не загинув.

Епоха ВідродженняРедагувати

Після посвячення Еціо Аудиторе зістрибнув з вежі у Венеції. Після кожної посвяти, учні Еціо здійснюють Стрибок віри у воду.

Війна за незалежність СШАРедагувати

Радунхагейду (Коннор Кенуей) часто використовував Стрибок Віри, в основному після огляду околиць з Точки огляду, як і його батько, Хейтем.

СучасністьРедагувати

У 2012 році, під час пошуку притулку в Монтеріджоні, Дезмонд Майлз зміг зробити Стрибок Віри.

Цікаві фактиРедагувати

  • Стрибок завжди відбувається під крик орла.
  • Стрибучий завжди приземляється на спину.
  • Під час першої частини гри, нам показують результат невдалого стрибка Віри: асасин зламав ногу.
  • Коли Дезмонд в перший раз зробив Стрибок Віри в Братстві Крові, він сказав: "...не знаю, якось само вийшло..."
  • У першій частині Assassin's Creed асасин не міг робити "стрибок віри" у воду, так як Альтаїр не вмів плавати.
  • У грі Far Cry 3 є відсилання на "стрибок віри".

Випадкова вікі