FANDOM

Спогад Слава Спогад
Glory-memory
Інформація
Опис: На початку
Аль-Муалім дав сигнал до відступу. Повинно бути, у нього є план. Мені треба негайно повернутися в Масіаф і дізнатися, що він замислив.
В кінці
Слова Повелителя ранять болючіше клинка. Він сказав, що це я підвів Братство. І всі загиблі на моїй совісті. Він позбавив мене титулу і спорядження. Принизив мене перед братами... Але він помиляється. Я не зрадник.
Гра: Assassin's Creed
Послідовність ДНК: Блок пам'яті 1
Предок: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Дата: 1191 рік
Місце: Айюбіди Масіаф
Попередній спогад: Захисник
Наступний спогад: Підслуховування

Слава ― четвертий спогад в першому блоці пам'яті Assassin's Creed. Мета Альтаїра ― втілити в життя план Аль-Муаліма.

ПерсонажіРедагувати

ОписРедагувати

Альтаїр повертається в Масіаф після наказу Аль-Муаліма про відступ. Там Рауф повідомляє йому, що у Аль-Муаліма є завдання для них, проте не повідомляє подробиць. Рауф і Альтаїр піднімаються в вежу, суміжну з воротами фортеці, перед якими вже зібралися тамплієри, що вимагають свій скарб назад.

СюжетРедагувати

Як тільки Альтаїр повертається до фортеці, його гукає Рауф

  • Рауф: Альтаїр, сюди! Аль-Муалім ще не закінчив. 
  • Альтаїр: Куди ми йдемо? 
  • Рауф: Наверх. Ми приготували сюрприз для наших гостей. Роби все те ж, що і я. Скоро ти все зрозумієш. 
Glory 1

Рауф просить Альтаїра піднятися на вежу.

Альтаїр піднімається на верх вежі. Звідси відкривається прекрасний вид на навколишні гори. Від краю башти відходять три платформи. На двох з них вже стоять Рауф та інший асасин. 
  • Рауф: (вказуючи на третю платформу) Встань на цю платформу, Альтаїр. 

Альтаїр стає на платформу. Робер де Сабле і його військо зібралися перед воротами фортеці. 

  • Робер: Єретик! Поверни те, що вкрав у мене! 
  • Аль-Муалім: Ти не отримаєш цього, Робер! Забирайся звідси, поки твої люди ще цілі! 
  • Робер: Ти ведеш небезпечну гру!!! 
  • Аль-Муалім: Запевняю тебе: це не гра! 
  • Робер: Хай буде так! Привести заручника! 

Один з тамплієрів страчує полоненого асасина. 

  • Робер: Ваша село зруйноване, а запаси не безмежні! Скільки тобі ще потрібно часу, щоб твої люди збунтувалися, тому що колодязі пересохли, а їжа закінчилася? 
  • Аль-Муалім: Мої люди не бояться смерті, Робер! Вони раді їй і нагороді, що вона несе! 
  • Робер: Добре! Смерть вони і отримають! 

Між тим Рауф просить Альтаїра робити як він. Аль-Муалім готоється дати асасинам сигнал до дії. 

  • Рауф: Іди за мною і відкинь сумніви. 
  • Аль-Муалім: Нехай цей рицар побачить, що в нас немає страху! До Бога! 
640px-Lof3

Стрибок Віри з вежі Масіафу.

Альтаїр, Рауф і третій Ассассін стрибають з платформ. Всі, крім іншого асасина, успішно здійснили Стрибок Віри
  • Безіменний Ассассін: Ааааа! Ааах! Моя нога! Ахх! Моя нога! 
  • Рауф: Тихо, тамплієри почують! 

Рауф вправляє асасину зламану ногу і звертається до Альтаїра. 

  • Рауф: Я залишуся з ним і допоможу. Далі підеш один. Канати приведуть тебе до пастки, яку ми встановили. Обруш смерть на голови ворогів! 
AC 10

На військо тамплієрі котяться колоди.

Альтаїр перебирається по канатах через прірву і підіймається на вежу. Там, нагорі, він перерубує мечем дерев'яну опору і безліч величезних колод викочуються на військо тамплієрів, давлячи їх. 
  • Робер: Назад, воїни! Назад! 

Пам'ять перемотано. Альтаїр, Аль-Муалім і два асасини стоять перед бібліотекою. Позаду них величезний натовп. 

  • Аль-Муалім: Ти допоміг нам дати відсіч Роберу. Його сили розбиті і він ще довго не посміє турбувати нас. Скажи мені, ти розумієш, чому зараз ти домігся успіху? Ти слухав. Але якби ти слухав тоді в Храмі Соломона, всього цього можна було б уникнути. 
  • Альтаїр: Я чинив, як наказано. 
  • Аль-Муалім: Ні, ти чинив так, як тобі хотілося! Малік все розповів мені - ти звернув з нашого шляху! 
Аль-Муалім і альтаїр

Схоплений Альтаїр.

Два асасини хапають Альтаїра за руки, стримуючи його. 
  • Альтаїр: Що ви робите?! 
  • Аль-Муалім: У нас є закон. Нас не було б, якби ми не підкорялися креду асасинів. Три простих правила, які ти забув! Але я нагадаю. Перше і головне: Не дозволяй клинку... 
  • Альтаїр: Вразити невинного. Я знаю. 

Аль-Муалім дає Альтаїру ляпас. 

  • Аль-Муалім: І не дозволяй собі говорити, поки я не запитаю тебе! Якщо ти знаєш це правило, чому ти вбив того старого в Храмі? Він був невинний і не повинен був померти! Твоя нахабство не знає меж. Знайди в своєму серці смирення, дитя, інакше я вирву його голими руками!
    Друге правило дає нам нашу силу: Ховайся на виду у всіх. Стань непомітним, одним з натовпу. Пам'ятаєш? Але мені розповіли, що ти видав себе, привернув до себе увагу до того, як завдав удар! 
    І третє, і останнє правило. Порушивши його, ти скоїв найстрашніший вчинок: Ніколи не підставляти під удар Братство. Не можна заподіювати шкоду Братству своїми діями. Але те що ти сказав, поставило нас всіх під загрозу, і що ще гірше, ти привів ворогів в наш дім! Всі, кого ми втратили сьогодні, на твоїй совісті! 
Glory 3

"Смерть" Альтаїра.

Аль-Муалім дістає маленький ніж. 
  • Аль-Муалім: Мені шкода, повір. Але я не потерплю зради. 
  • Альтаїр: Я не зрадник! 
  • Аль-Муалім: Твої дії говорять про інше. Ти не залишаєш мені вибору. Мир з тобою, Альтаїр. 

Аль-Муалім вдаряє Альтаїра ножем в живіт. 

  • Альтаїр: Угх!

ПідсумокРедагувати

Тамплієрів прогнали з Масіафу, а Альтаїр був знижений в ранзі через його непослушність, яка і привела до всього цього.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі