FANDOM

Eraicon-AC1Eraicon-Secret Crusade

Річард I Лев'яче Серце
281px-Richard I
ManIcon
Інформація
Батьківщина: Англія Англія
Дата народження: 8 вересня 1157 рік
Період життя: Середньовіччя
Дата смерті: 6 квітня 1199 рік (42 роки)
Місце смерті: Франція Франція, Шалю
Фракції: Crusaders Logo.svg Хрестоносці
Зброя: Меч
Поява: Assassin's Creed
Assassin's Creed: The Secret Crusade

Річард І Левове Серце ― король Англії, також командир хрестоносців під час Третього Хрестового походу. Вважався великим полководцем і воїном.

БіографіяРедагувати

Раннє життяРедагувати

Народився в королівській родині, третій з п'яти братів, через що багато хто не очікував що він буде королем і тому його виховали в Північній Франції, хоч він син короля Англії. 

Коли його два старших братів померли без власних дітей, Річард став наступним в черзі і став спадкоємцем. Перш, ніж він став королем, Річард отримав прізвисько "Левине Серце" за свою жорстокість і безстрашність в бою.

Третій Хрестовий похідРедагувати

Соратниками Річарда по походу повинні були стати також два великих короля: Фрідріх I Барбаросса — імператор Священної Римської імперії і Філіп II — король Франції. Похід був ініційований захопленням Єрусалиму Салах-ад-Діном

Під час походу Річард зустрів ассассіна Альтаїра ібн Ла-Ахада

Незважаючи на те, що головні цілі досягнуті не були, все ж Річард забезпечив християнам Святої землі кілька десятків років спокійного життя.

Пізні роки та смертьРедагувати

Відсутність Річарда в Англії несприятливо позначилося на справах королівства. Після полону за безпідставними обвинуваченнями він включився у війну проти все того ж Філіпа II. 

Richard
Річард загинув у центральній Франції через поранення, що спричинило зараження крові.

Цікаві фактиРедагувати

  • Якщо подивитися на Річарда за допомогою Орлиного Зору, він буде червоного кольору, що означає, що він ворог, незважаючи на те, що він був доброзичливим або нейтральним з Альтаїром. 
  • Річард може бути атакований, але не вбитий. Щоб це зробити, потрібно викинути солдата за межі бар'єру Анімуса, після чого атакувати його і потрапити в Річарда. 
  • В Анімусі Річард має французький акцент, можливо розробники приписують його до Франції.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі