FANDOM

Eraicon-AC1.pngEraicon-Secret Crusade.pngEraicon-Templars.pngEraicon-good.png

Робер де Сабле
Robert de Sablé (AC).png
ManIcon.png
Інформація
Батьківщина: Франція.png Франція, Анжу
Дата народження: Перша половина ХІІ століття
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 7 вересня 1191 року (в грі)
28 вересня 1193 року (в реальності)
Місце смерті: Айюбіди.png Арсуф, Палестина
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: Тамплієри.png Тамплієри
Crusaders Logo.svg.png Хрестоносці
Зброя: Меч
Поява: Assassin's Creed
Assassin's Creed: The Secret Crusade

Робер де Сабле — великий магістр Ордену Тамплієрів з 1190 року до своєї смерті і лейтенант в армії короля Річарда I.

БіографіяРедагувати

Раннє життяРедагувати

RobertodesableAC4.png

Портрет Робера.

Точна дата народження робера не відома. Народився він в могутній сім'ї, Робер був занурений у дворянство від народження. Зрештою він став паном і правителем регіону Анжу, Франція. Землі його сім'ї перебували в долині річки Сарта, які Робер успадкував після смерті свого батька в 1160 році. Згодом, Робер вступив в Орден Тамплієрів і правив, як їх Великий Магістр від 1190 року, до своєї смерті в 1191 році.

Під час Третього Хрестового походу, Робер і тамплієри, поряд з іншою частиною армії хрестоносців, обложили міста Акко, яке незабаром впало. Протягом серпня 1191 року, вони також відбили багато фортець і міст уздовж палестинського узбережжя, які раніше були втрачені.

Храм СоломонаРедагувати

AC1 Solomon's Temple Altair attacks Robert.png

Альтаїр бореться з Робером в Храмі Соломона.

У 1191 році, Робер де Сабле разом з рицарями прийшли в Храм Соломона, де так само, як і Ассассіни шукали Яблуко Едему. Асасин Альтаїр побачивши його, відразу намагається вбити Робера, однак Робер встигає помітити і схопити асасина і викидає його з кімнати. Робер і його рицарі почали бій проти двох, що залишилися асасинів — Кадара і Маліка. В результаті Кадара вбивають, а Маліку з Яблуком вдається втекти до Аль-Мауліма.

Облога МасіафуРедагувати

Облога Масіафа Робером.jpg

Облога Масіафу Робером де Сабле

Однак Робер переслідував ассассіна з Єрусалиму до Масіафу. Після прибуття тамплієрів, два з асасини перейшли на їхній бік, відкриваючи ворота міста для Робера і його тамплієрів, і дають їм можливість штурмувати село. В результаті цього, багато з цивільних жителів Масіафу і численних асасинів були вбиті. 

В підсумку асасини перемогли тамплієрів. Прибувши на воріт фортеці, Робер зажадав, щоб вони повернули артефакт йому, заявивши, що це його власність. 

Проте, Аль-Муалім відмовився це зробити. Робер заявив йому, що він грає в небезпечну гру і що тамплієри всеодно отримають артефакт. Наставник ігнорує цю загрозу, і після показу трьох вбивць, що стрибають зі стін фортеці, він дає сигнал Альтаїру активувати пастку, яка полягала в тому, щоб викинути дерев'яну колоди на тамплієрів. Військо Робера зменшилося і він відступив.

Зменшення потужностіРедагувати

Роберу вдалося переконати багатьох хрестоносців і сарацинів, таємно перейти на бік тамплієрів, пообіцявши їм владу в "Новому світі". Незважаючи на ці обіцянки, Альтаїр, який був понижений в званні через його провал в Храмі Соломона, був призначений для усунення дев'яти потужних тамплієрів, включаючи Робера, щоб відновити своє втрачене звання і честь. 

AC1 Robert Decoy.png

Марія Торпе замаскована в Робера на похороні Мажд Аддіна.

Протягом місяця, Альтаїр був успішним у вбивстві восьми тамплієрів. У кінцевому рахунку, він переслідував Робера до Єрусалиму, де великий магістр запланував участі в похоронах одного зі своїх тамплієрів, Мажд Аддіна

Зрозумівши, що він буде наступною ціллю, Робер призначив свого лейтенанта, Марію Торпе, щоб замаскувати себе в його образі і бути присутнім на похороні на своєму місці, як пастка для Альтаїра. Тим часом, Робер пішов у поле бою в Арсуф, з королнм Річардом І. Альтаїр потрапив у пастку, хоча він був в змозі перемогти Марію і дізнатися про місцезнаходження і наміри Робера. Незважаючи на це, він пощадив Марію, оскільки вона не була його метою, і поїхав в Арсуф.

Битва на річці Арсуф. СмертьРедагувати

Robert Assassination II 9.png

Робер б'ється з Альтаїром біля Арсуфу.

Діставшись до нього, Альтаїр говорить Річарду, що Робер зрадник і хоче вбити Річарда і стати королем. Робер виправдовувався, але Річард не особливо вірив. Тоді він оголосив бій між Альтаїром і Робером сказавши, що тільки Бог знає хто говорить правду. Альтаїр вбив Роберта прихованим клинком, але Робер встигає сказати що наставник асасинів Аль-Муалім є тамплієром і те, що він наказав убити ці 9 цілей тільки, тому що вони знали про Яблуко і могли перешкодити Аль-Муаліму.

Останні словаРедагувати

Альтаїр: Ось так. Твоїм планам кінець, як, втім, і тобі... 

Робер: (тихо сміється) Ти нічого в усьому цьому не розумієш. Ти — лише маріонетка. Він зрадив тебе, як і мене. 

Альтаїр і Робер в коридорі пам'яті.png
Альтаїр:
Говори зрозуміліше, тамплієр, або мовчи. 

Робер: Він послав тебе вбити дев'ятьох, так? Тих, хто зберігали таємницю скарбу... 

Альтаїр: І що з того? 

Робер: Але його знайшли не дев'ять осіб, асасин. Не дев'ять, а десять. 

Альтаїр: Хто десятий? Кожен, хто знає таємницю, повинен померти. Скажи мені його ім'я. 

Робер: О... Ти його добре знаєш. Я сумніваюся, що ти забереш його життя з тим же завзяттям, що й моє. 

Альтаїр: Хто? 

Робер: Це твій господар — Аль-Муалім. 

Альтаїр: Але він не тамплієр. 

Робер: Ти ніколи не замислювався, звідки він стільки знає? Де нас знайти? Скільки нас? Чого ми прагнемо досягти? 

Альтаїр: Він — повелитель асасинів!.. 

Робер: Так, головний брехун. Ми з тобою лише пара пішаків у великій грі. І тепер, з моєю смертю, залишився ти один... Думаєш, він дозволить тобі жити, знаючи що ти робиш? 

Альтаїр: Скарб мене не цікавить. 

Робер: А... А його  так. Твій господар і я відрізняємося лише тим, що він ділитися не хоче! 

Альтаїр: Ні... 

Робер: Іронія долі. Я  твій найлютіший ворог, не бажав твоєї смерті, але ти забрав моє життя, і цим поклав кінець своєму власному...

Особистість та характерРедагувати

AC1 Robert render.png
Робер був маніпулятивною особою, якому вдалося набрати різних членів вірних справі тамплієрів, пропонуючи їм владу в Новому Світі. Водночас, Робер завоював довіру короля Річарда, незважаючи на таємну змова проти нього.

Він також був геніальним стратегом. Робер був найкращим бійцем, а також, в битві майже збігається з Альтаїром, і він також зміг легко зупинити прихований клинок Альтаїра, коли той намагався його вбити

Робер не був в пошані всіх тамплієрів, серед яких був його наступник, Арман Бушар.

Цікаві фактиРедагувати

  • Робер де Сабле дійсно існував, але прожив не до 1191, а до 1193 року. 
  • Так як Робер народився в 50-х роках ХІІ століття, в 1191 році він вже мав бути досить старий, проте в грі цього не видно.
  • Робер, був одним з найбільших фізично розвинених персонажів в Assassin's Creed, будучи на голову вищим за Альтаїра і фізично сильнішим. 

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі