FANDOM

Eraicon-AC1Eraicon-LineageEraicon-AC2Eraicon-BrotherhoodEraicon-AC3Eraicon-French Comic

Рим
Rzym (by Kubar906)
Інформація
Статус: Місто
Правитель: Папство
Фракції: Асасини
Тамплієри
Сім'я Борджіа
Послідовники Ромула
Дата заснування: 753 р. до н. е.
Заснував(ли): Ромул і Рем
Місця Собор Святого Петра
Замок Сант-Анджело
Сикстинська Капела
Колізей
Лабораторія Абстерго

Рим ― столиця сучасної Італії. У XVI столітті був центром Папської області, до цього був столицею Римської Республіки, Римської Імперії і Західної Римської Імперії. Один з найвеличніших міст в історії людства.

ІсторіяРедагувати

ЗаснуванняРедагувати

Заснування Рима оточене легендами. Найбільш відома з них свідчить про те, що місто було засноване братами Ромулом і Ремом. Ромул убив Рема надалі став першим царем Риму.

Місто знаходиться на річці Тибр і розташовується на семи пагорбах, які входили до складу міста поступово: Палатин, Авентин, Капітолій, Квіринал, Целій, Есквілін, Вімінал.

Епоха Римської Республіки та ІмперіїРедагувати

Rome coa

Герб Риму.

Будучи столицею могутньої Римської імперії, місто стрімко зростало, і в ньому з'являлися споруди, такі як Колізей і Пантеон. Античний Рим був справжнім центром усього світу.

Але, як і будь-яка інша імперія, Римській прийшов кінець. У V столітті місто кілька разів грабують варвари.

СередньовіччяРедагувати

У 756 році, в центральній Італії з'являється Папська область. З тих пір і до цього дня Рим є головним центром католицтва. Пам'ятники язичницького минулого не викликали у пап розчулення - вони руйнувалися самі по собі, а деякі піддалися перебудові, наприклад замок Сант-Анджело.

Епоха ВідродженняРедагувати

Епоха Відродження прийшла в Рим пізніше, ніж в інші міста Італії. Це було обумовлено консерватизмом папства. Але, з часом, в місто запрошують майстрів з інших центрів Ренесансу, таких як Флоренція, і Рим встає в один ряд з ними.

Під владою БорджіаРедагувати

Wszystkie drogi prowadz do... 3 (by Kubar906)

Арешт Борджіа.

У 1492 році, тамплієр Родріго Борджіа стає папою Олександром VI, і разом зі своєю родиною бере Рим під свій контроль. Його військові успіхи забезпечував син - Чезаре, майже не обмежений у коштах.

У 1499 році, прагнучи вбити Родріго, в Рим потрапляє асасин Еціо Аудиторе. Під час сутички в Сикстинській капеллі, він знаходить сховище Ватикану.

У 1500 році, Еціо повертається в Рим, щоб помститися Борджіа за напад на Монтеріджоні. Асасин, що влаштувався в Тібрському районі міста починає звільняти місто з під влади Борджіа. Попутно з цим, орден міцніє за рахунок припливу новобранців з числа скривджених тамплієрами людей, а таких вистачало. У підсумку, Еціо знайшов ще одне сховище - під Колізеєм. Крім того, в ті роки в місті також діяли секти "Послідовників Ромула" і герметистів

СучасністьРедагувати

AC1 Assassin Raid Intercom

Дезмонд в полоні Абстерго в Римі.

Епохи змінювали одна одну, але незмінною була присутність в "Вічному Місті" тамплієрів. У XXI столітті в місті знаходилася штаб-квартира Абстерго - "фасад" ордену. У 2012 році, вони захопили Дезмонда Майлса, якого використовували для доступу до спогадів середньовічного асасина - Альтаїра ібн Ла-Ахада. Після того, як Дезмонд разом з Люсі Стіллман втекли з лабораторії, разом з іншими асасинами вони сховалися в одному зі своїх укриттів - також знаходиться в Римі. Пізніше, вони забрали зі сховища Колізею Яблуко Едему, поміщене колись туди Еціо.

Після цього, Дезмонд повернувся в Рим в грудні 2012 року, щоб звільнити свого батька, захопленого Абстерго.

Адміністративний поділРедагувати

Rome Animi Training Program
Рим початку XVI століття поділено на чотири райони:

ВатиканРедагувати

Район, що знаходиться під контролем папства. Собор Святого Петра, безумовно головна його домінанта. Район знаходиться на північному заході міста, через Тибр.

ЦентрРедагувати

Адміністративний, але не географічний центр міста. Найбільш густонаселений з усіх районів. Розкинувся біля Капітолійського пагорба.

АнтікоРедагувати

У самій його назві можна простежити якусь старовину, і дійсно, саме в цьому районі знаходиться більшість пам'яток імперського періоду, таких як Колізей.

ОколиціРедагувати

Район на сході міста і його назва говорить сама за себе. Він заселений не надто густо, а на його території знаходиться невелике число пам'яток.

Визначні пам'яткиРедагувати

Наявність величезної кількості пам'ятників, як античних, так і Ренесансу, сформувало ні з чим не порівнянний вигляд міста.

ВатиканРедагувати

ЦентрРедагувати

АнтікоРедагувати

ОколиціРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Рим є другим найбільшим містом в серії Assassin's Creed. Рим більший ніж Флоренція в три рази.
  • У грі Рим нахилений приблизно на 15 градусів вправо, на відміну від реальності.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі