FANDOM

Хтось зраджує з невігластва і страху - таких людей можна врятувати. Воля ж інших спотворена, їх розум отруєний і зіпсований - таких потрібно знищувати.
― Рашид ад-Дін Сінан говорить Альтаїру ібн Ла-Ахаду після зради Масуна, 1191 рік.
Eraicon-Altair's Chronicles.pngEraicon-AC1.pngEraicon-Revelations.pngEraicon-Secret Crusade.pngEraicon-French Comic.pngEraicon-Assassins.pngEraicon-Templars.pngEraicon-featured.png
Рашид ад-Дін Сінан
Almualim.png
ManIcon.png
Інформація
Батьківщина: Айюбіди.png Можливо Масіаф, Сирія
Дата народження: 1135 рік
Період життя: Середньовіччя
Дата смерті: Вересень 1191 року (56 років)
Місце смерті: Айюбіди.png Масіаф, Сирія
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: AssassinLogo.png Асасини,
Тамплієри.png Тамплієри (таємно)
Колір очей: Сірий
Зброя: Прихований клинок, Меч, Яблуко Едему
Поява: Assassin's Creed: Altair's Chronicles
Assassin's Creed: Webcomic (згадування)
Assassin's Creed
Assassin's Creed: The Secret Crusade
Assassin's Creed (французькі комікси)
Assassin's Creed: Відверості

Рашид ад-Дін Сінан також відомий як Аль-Муалім ― був наставником Ордену Асасинів на Святій Землі протягом кількох десятиліть в Середні віки. Аль-Муалім реалізував кілька екстремістських політичних справ, які викликали наклеп його особистість та Братство. Незважаючи на Орден, Аль-Муалім був таємним членом Ордена Тамплієрів, але посварився з ними через Частинку Едему, щоб використовувати його для Нового Світового Порядку під своїм командуванням.  У 1191, Аль-Муалім виявив місцезнаходження Яблука Едему в Храмі Соломона в Єрусалимі, і тому наказав групі асасинів забрати його. Місія пройшла успішно, коли Орден отримав Частинку Едему, але Робер де Сабле привів тамплієрів до Масіафу. Аль-Муалім наказав ассассінам битися з тамплієрами, щоб врятувати мирних жителів, в результаті перші перемогли. Пізніше, після смерті Робера, Аль-Муалім використовував Яблуко щоб підкорити собі населення Масіафу, але йому завадив Альтаїр.

БіографіяРедагувати

Облога МасіафуРедагувати

В 1176 році, Салах ад-Дін зі своїми сарацинами взяли в облогу Масіаф. Аль-Муалім, який був в той час наставником, послав Майстера асасина Умара ібн Ла-Ахада, щоб той проник в табір сарацинів наступної ночі.

В той час, як Умар проникнув в табір Салах-ад-Діна, використовуючи інформацію, яка була зібрана за допомогою шпигуна, який проник до табору раніше. Умара чекав успіх, йому вдалося залишити перо і кинджал в наметі полководця. Однак, коли він тікав з табору, був змушений вбити генерала, щоб врятувати себе від схоплення сарацинами. У ту ж ніч в полон був захоплений шпигун Ахмет Софіан (батько Аббаса). Він сказав сарацинам хто проник до їхнього табору і вбив генерала.

Наступного дня, Салах-ад-Дін залишив свого сина Шихаб Ад-діна відповідальним. Шихаб вирішив вести мирні переговори, стверджуючи, що один з ассассінів вбив генерала у них в таборі. Тоді сарацини поставили асасинам ультиматум: або вони стратять Умара, або сарацини стратять Ахмета і продовжать облогу. У Аль-Муаліма не було вибору і він стратив Умара, а сарацини покинули Масіаф. 

Зрада ХарасаРедагувати

Mentor's keeper 7.png

Тамплієри Хараса тримають Аль-Муаліма.

У 1189 році тамплієри вторглися в Масіаф і взяли в полон Аль-Муаліма і ще 3 ассассінів. Допомагав тамплієрам Харас, член Ордену Ассассінів, який зрадив орден. Але Альтаїр зумів пробратися у фортецю і звільнити Аль-Муаліма, убивши Хараса. Прогулюючись після цього з Альтаїром, Аль-Муалім розповів йому, що він відчуває гордість за його вчинок, і що ассассін був схожий на свого батька. Після цього Альтаїр став Майстром-Асасином.

Пошуки ЧашіРедагувати

Ми вчинили недбало, вони слідували за людиною, яка була одним з нас.
― Аль-Муалім Альтаїру під час атаки притулку в Алеппо.
У 1190 році, Аль-Муалім наказав Альтаїру знайти Частинку Едему відому як Чаша, незабаром після того, як Ассассін повернувся після останнього доручення. Протягом цього року, Аль-Муалім проживав в Алеппо, який був другим притулком Асасинів після Масіафу. Його заступником тут був Хараш, який зрадив Орден Асасинів і перейшов до Тамплієрів, незабаром після цього він був убитий Альтаїром. Після цього, Аль-Муалім повернувся в Масіаф.

Отримання ЯблукаРедагувати

Альмуалім говорить з Робером.png

Аль-Муалім бесідує з Робером де Сабле.

У 1191 році Аль-Муалім послав Альтаїра, свого вірного учня, щоб той отримав яблуко і повернув його до Масіафу. Альтаїр був у супроводі двох товаришів (братів Маліка і Кадара Аль-Саіф). Місія закінчилася трагічно, Кадар був убитий, а Малік жорстоко поранений у ліву руку. 

Коли Альтаїр повідомив Аль-Муаліма про нездатність добути Яблуко, Аль-Муалім розлютився, хоча гнів його вщух, коли трохи пізніше Малік повернувся, кажучи що йому вдалося повернути артефакт. Проте, Робер де Сабле і його тамплієри прийшли в Масіаф з наміром повернути артефакт, але зазнали невдачі. 

Аль-Муалім говорив з Робером, що його люди не бояться смерті і готові прилетіти в її обійми. Альтаїр, Рауф та інший асасин зробили стрибок віри з вежі, щоб здавалося, що вони померли. Насправді ж внизу лежав стіг сіна і асасини стрибнули туди. Він продовжував відволікати увагу Робера в той час як Альтаїр випустив пастку, убивши тамплієрів, які залишилися.

Аль-Муалім і альтаїр.png

"Страта" Альтаїра.

Хоча те, що Масіаф врятований було великою заслугою Альтаїра, але Аль-Муалім зробив показову "страту" свого вірного учня. Але насправді, Аль-Муілем зовсім не хотів вбивати свого учня. Він знизив Альтаїра в званні від Майстра-Асасина до початківця, позбавивши його більшої частини спорядження, привілеїв і авторитету в Ордені. Після цього Аль-Муалім послав його знайти зрадника, який відкрив ворота тамплієрам. 

Альтаїр успішно знайшов зрадника. Його звали Масун. Аль-Муалім пропонував Масуну можливість спокутувати свою провину, відмовитися від зла в серці своєму, але Масун не захотів і Аль-Муалім вбив його.

Дев'ять цілейРедагувати

00004.png

Аль-Муалім в Масіафі.

Після того як Альтаїр успішно впорався із завданням Аль-Муалім підвищив його до другого рангу. також він віддав йому звичайний меч і прихований клинок. Він доручив йому вбити дев'ять тамплієрів. Після кожного вбивства Альтаїр приходив до Аль-Муаліма поступово відновлюючи в Ордені авторитет і звання. Перед останнім вбивством Альтаїр повністю відновив свій авторитет, ранг і майстерність.

СмертьРедагувати

Горючий Аль-Муалім.png

Альтаїр спалює тіло Аль-Муаліма.

Перед своєю смертю Робер де Сабле сказав Альтаїру що Аль-Муалім зрадив Орден і став тамплієром через Частинку Едему. І цих дев'ятьох тамплієрів він наказав убити тільки тому, що вони знали про Яблуко. Аль-Муалім за допомогою Яблука підпорядкував розум людей в Масіаф. Також він загіпнотизував багатьох асасинів і наказав їм вбити Альтаїра. Коли Альтаїр прийшов вбити Аль-Муаліма, він спочатку створив дев'ять копій жертв Альтаїра. Потім створив десять копій себе. Але коли і ті, й ті "померли", він сам вступив в бій з колишнім учнем. Але учень перевершив учителя і вбив його. 

Після смерті Альтаїр вирішив перевірити, чи міг Аль-Мауалім влаштувати уявну смерть у вигляді ілюзії. Він зібрав усіх асасинів, і спалив тіло Аль-Муаліма на великому багатті. Але коли тіло Аль-Муаліма згоріло асасини почали кричати, що Альтаїр зрадник і Аббас штовхнув його до них і втік. Коли Альтаїр роззброїв кілька асасинів, він побачив Аббаса і побіг до нього, коли Яблуко Едему вбивало його. Коли Альтаїр врятував Аббаса, він намагався вибачитися перед Альтаїром.

Останні словаРедагувати

640px-Al Mualim Assassination 10.png

Альтаїр і Аль-Муалім в коридорі пам'яті.

Аль-Муалім: Як?! Учень не може вбити вчителя! 

Альтаїр: Ніщо не істинна - все дозволено! 

Аль-Муалім: Так буде так, ти переміг... Забирай свій трофей... 

Альтаїр: Ти тримав у руках вогонь, старий, його потрібно знищити... 

Аль-Муалім: Знищити те, що може зупинити Хрестові походи і принести мир? Ніколи! 

Альтаїр: Я зроблю це! 

Аль-Муалім: Подивимося! 

Альтаїр: Я... Я не можу... 

Аль-Муалім: Можеш, Альтаїр, але не станеш...

Цікаві фактиРедагувати

  • Al Mualim w Masjafie (by Kubar906).png
    Аль-Муалім можливо заснований на реальній фігурі по імені Рашид ад-Дін Сінан, який був також відомий як «Старець гори», і який керував сирійськими асасинами. Він помер десь між 1192 і 1194 роками. Ймовірно і те, що образ узятий з Хассана Ібн-Саїда, Майстри асасинів, який був майстром ілюзій і за його наказом асасини стрибали в ущелину. 
  • У Assassin's Creed: Penny Arcade Webcomic говориться що Аль-Муалім батько Альтаїра та інших асасинів. Але це спростовується в The Secret Crusade, де ми дізнаємося про батька Альтаїра і Маліка з Кадаром. 
  • Якщо уважно вдивитися, Аль-Муалім особою схожий на дядька Еціо, Маріо Аудиторе. Цікаво, що Маріо, в свою чергу, був наставником Еціо (як Аль-Муалім - Альтаїра). А також, Аль-Муалім прожив приблизно стільки ж, скільки і Маріо, і вони обидва сліпі на одне око. 
  • Коли Альтаїр збирається вбити Аль-Муаліма, той виявляється не на своєму звичному місці на другому поверсі. 
  • Аль-Муалім також схожий на Уоррена Відіка
  • У Assassin's Creed під час смерті у нього чорний балахон, а в Assassin's Creed: Revelations зовсім інший. Швидше за все, це через графічні зміни, але розробники пояснюють це новою версією Анімуса, тобто спогади предків стають точнішими. Так само в Відвертостях борода Аль-Муаліма коротша, ніж в першій частині.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі