FANDOM

Feather ac2.png

Пір'я потрібні були асасинам, щоб довести, що вони вбили свою жертву, вмочивши перо в кров жертви. Однак після падіння Ордена, пір'я втратили своє значення. 

В епоху Відродження, Еціо Аудиторе збирав пір'я для свого молодшого брата Петруччо, спочатку через його прохання, а потім заради пам'яті про нього.

ІсторіяРедагувати

СередньовіччяРедагувати

Асасин Альтаїр ібн Ла-Ахад, після вбивства своїх жертв, промокав пером кров жертви і приносив Рафіку в Бюро Ассассінів, щоб показати, що він убив свою ціль.

Епоха ВідродженняРедагувати

Через розпаду Ордену, пір'я втратили колишнє значення. В Епоху Відродження, їх збирав Еціо Аудиторе для свого брата Петруччо. Після того, як членів сім'ї Аудиторе, в тому числі і Петруччо, стратили, асасин почав збирати пір'я для своєї матері, в пам'ять про брата. Після того, як Еціо зібрав 100 пір'я для матері, Маріо дав йому фамільний плащ Аудиторе.

Війна за незалежність СШАРедагувати

Асасин Коннор Кенуей збирав пір'я з гнізд орлів на території Фронтиру, після отримання всіх 100 пір'їв він отримав традиційне вбрання Ганьягеха.

Цікаві фактиРедагувати

  • Через те що Петруччо помер, ми не знаємо чому йому потрібні були пір'я. Однак, можна припустити, що Петруччо хотів подарувати їх своїй мамі 
  • У Assassin's Creed II, можна отримати досягнення "Пам'ять про Петруччо", зібравши 100 пір'їн 
  • У Assassin's Creed: Brotherhood, можна отримати досягнення "Вічна пам'ять", зібравши 10 пір'їв.

Випадкова вікі