FANDOM

Посохи Едему
AC2 Staff of Eden render.png
Інформація
Ігри Assassin's Creed II

Assassin's Creed: The Fall

Втрата Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png
Швидкість Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png
Комбо-удар Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png
Тип Частина Едему
Ким використовується Перша Цивілізація
Мойсей
Шабатака
Олександр Великий
Іван Хреститель
Святий Петро
Родріго Борджіа
Олександр III
Микола II
Григорій Распутін

Посохи Едему (англ. Staves of Eden) ― потужні артефакти. У історії у них були різні назви, такі як - Папський Посох або Російський імператорський Скіпетр. Палиці були біля Єгипетських фараонів, російських імператорів і римських пап.

ІсторіяРедагувати

Біблійні часиРедагувати

Першим, хто мав Посох Едему після Першої Цивілізації, з відомих це Мойсей, який використовував його у своїх ілюзіях і, контролем свідомості, щоб звільнити євреїв з Єгипту. 

ФараониРедагувати

Так само відомо, що один з Посохів Едему був у єгипетського фараона Шабатака, який використовував його щоб панувати над Стародавньому Єгипті на початку 7 століття до нашої ери. Можливо цей же посох був використаний і іншими фараонами після нього. 

Олександр ВеликийРедагувати

У 4 столітті до нашої ери тамплієрам вдалося дістати Посох Едему. Вони дали посох своєму союзнику Олександру Великому, який повинен був використовувати артефакт для створення однієї з найбільших імперій в історії. Однак, він ймовірно втратив його, коли був отруєний ассассінами Ілтані в 323 році до нашої ери. 

Іоанн ХрестительРедагувати

Пізніше Посох був у Івана Хрестителя - пророка і релігійного лідера, який хрестив Ісуса Христа, який сам мав одну з Частинок Едему

Римські ПапиРедагувати

3858031.jpg

Еціо відкриває вхід у сховище.

Після Іоанна, Посох потрапив до рук першого учня Ісуса - Святого Петра, який став першим Папою. Передбачається, що всі Папи мали Посох Едему, так він і дійшов до Родріго Борджіа, який став Папою Римським у 1492 році. 

28 грудня 1499 року, ассассін Еціо Аудиторе проник в Сикстинську Капелу, щоб протистояти Родріго. Коли Еціо знайшов Родріго, він напав на нього, однак Родріго використовував Посох щоб зупинити його і потім взяти Яблуко Едему. Коли Еціо прокинувся, він побачив, що Родріго пішов у Сховище, Еціо прослідував за ним. 

Еціо побачив Родріго, який намагався відкрити двері в храм. Після бійки, Еціо поставив Посох і відкрив скарбницю. 

Російські імператориРедагувати

Tsar 3 v.png

Олександр ІІІ з Посохом.

У 1888 році, Олександр III використовує Імператорський скіпетр, щоб зберегти владу над російською імперією. 29 жовтня того ж року, коли він повертався додому в Петроград на нього напав російський ассассін Микола Орлов. Коли поїзд став під укіс, імператор кинув ассассіну посох. 

Після замаху, Олександр все таки знайшов Посох Едему. Після його смерті, посох перейшов до його сина - Миколи II, який не знав сили палиці. Потім Посох Едему був вкрадений Григорієм Распутіним, який приніс його на станцію тамплієрів у Тунгусі. 

Влітку 1908 року, члени ордена ассассінів зв'язалися з Теслою, пропонуючи йому можливість помститися тамплієрам, за те що вони дискредитували Томаса Едісона. Використовуючи своє знання електроенергії, Тесла знищив базу, зробивши величезний вибух в історії (більше 2000 кілометрів, вибух силою 30 мега-тонн TNT). Цей вибух знищив базу, персонал і ліс. Вижила тільки одна людина - Микола Орлов. Пізніше Орлов повернувся до своєї подруги Ганни, ледве живий, бурмочучи що Посох Едему і База тамплієрів були знищені. 

Проте Посох була не повністю знищений, від нього залишився принаймні один осколок. Цей осколок, якимось чином був у Распутіна, який використовував його для управління дружини Миколи II - Олександри Федорівни. У 1914 році, Распутін був убитий і осколок палиці пішов з ним у могилу. У 1917 році, Орлов дізнається про існування осколка від Палиці і викопав тіло Распутіна щоб взяти осколок.

Цікаві фактиРедагувати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі