FANDOM

Порятунок громадянина відноситься до пам'яті, в якій вбивці Альтаїр ібн Ла-Ахад і Еціо Аудиторе рятують безпорадних громадян від утисків, насмішок і загроз шкідливих охоронців, які звинуватили їх в помилковому злочині. В окремих випадках, ассасіни рятує громадян у місті, набираючи свою лояльність в якості потенційних союзників.

СередньовіччяРедагувати

Третій Хрестовий похідРедагувати

640px-AC1 Save Citizen.png

Альтаїр рятує монаха.

Під час Третього хрестового походу, місії з порятунку жителів були простою справою. Охоронці переслідували громадянина, звинувачуючи його у злочинах.

Були зазвичай троє або п'ятеро охоронців навколо громадянина. Два або три активно штовхали і переслідували його, а інші охоронці стояли якості дозорних. Спостерігачі наполягатимуть, щоб Альтаїр відійшов від них, якщо він занадто близько. Але Альтаїр ігнорує їхні накази і нападає на них.

Після того як всі з охоронців був вбиті, врятований громадянин дякує Альтаїру, і група громадянинів була в його розпорядженні.

Епоха ВідродженняРедагувати

РимРедагувати

640px-People 5.png

Еціо вербує ассассіна в Римі.

В італійському місті Римі, громадяни, врятовані за допомогою Еціо можуть приєднатися в гільдію асасинів в якості учнів і вступати в боротьбу за свободу Риму порушуючи вплив корумпованих і нещадних Борджіа. 

КонстантинопольРедагувати

У Константинополі, Еціо може врятувати громадян та залучати їх в порядок. 

Новобранці поставляли більш складне завдання, а не просто рятувати їх від боротьби. Громадянин
640px-The avenger 1.png

Еціо допомагає пораненому в Константинополі.

міг бути поранений, чия сім'я була в небезпеці, жінка, чий магазин був атакований, людина, яка хотіла бути вбивцею, хлопець, який хотів позмагатися з Еціо.

Еціо може врятувати і залучити більше людей, ніж в Римі.

Випадкова вікі