FANDOM

MemoryShroud01.jpg
Плащаниця Едему, також відома, як Саван - Частина Едему, створена Тими, хто були до.

ІсторіяРедагувати

ГреціяРедагувати

Сама раніша згадка про плащаницю була в грецькому міфі, де вона була відома як Золоте Руно. Воно було знайдене в Малій Азії, Ясоном і аргонавтами, які взяли його з дерева, яке охороняли змії. 

МакедоніяРедагувати

У результаті Плащаниця була власністю ассассінів з давнього Риму деякий час. Після вбивства Юлія Цезаря в 44 році до н.е., і наступним самогубством Брута в 43 році до н.е., ассассіни вирішили воскресити Брута за допомогою плащаниці в Філіппінах, Македонії. 

Так як Ассассін ніколи не використовували її раніше, вони побоювалися про наслідки, але все таки завернули Брута в плащаницю. Хоча труп відкрив очі і ворушив руками, він не дихав, не реагував на будь-який дотик, і в підсумку тіло знову померло. 

Деякі з ассассінів плакали, що Брут не ожив, вони розгорнули його й поховали як личить. А плащаницю повернули в її місце зберігання. 

Близький СхідРедагувати

У 1700 році до н.е., плащаниця була відома як різнобарвне пальто Йосипа, яку він отримав від батька Якова. У 970 році до н.е., плащаницю вважали річ, яка допомагала Давиду, другому царю Ізраїлю в боротьбі проти Голіафа. 

Проте, найвідомішим власником плащаниці був Ісус Христос. Тамплієри (під виглядом Римської Імперії) знайшли плащаницю у Ісуса, через що його і розіп'яли, близько 30 році н.е., і знищили плащаницю. 

Однак, учні Ісуса змогли відновити плащаницю і використовували її, щоб воскресити Ісуса. Після цього, сліди плащаниці зникли.

Властивості та побічні ефектиРедагувати

Плащаниця Едему має властивості зцілення, таким чином її власник стає практично безсмертним. 

Як відомо, плащаниця викликає важкі галюцинації у тих, хто її використовував, і може навіть "розірвати людину зсередини".

ВласникиРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Плащаниця заснована на реальному об'єкті, які відомий як "Туринська плащаниця". Вона зберігається в королівській каплиці в соборі святого Іонна Хрестителя в Турині, в північній Італії (багато вчених у світі вважають що це не справжня плащаниця). 
  • З французької версії Assassin's Creed II, відомо що Плащаниця - Частка Едему №36, в інших версіях - №66. Можливо це помилка в перекладі, хоча точно не відомо. 
  • У Assassin's Creed: Project Legacy, ерудито дають користувачеві три спогади про Плащаницю, як "Різдвяний подарунок". 
  • У Project Legacy, один зі святкових наборів - "Туринська плащаниця", з описом - "Велика таємниця, або розумна містифікація?". Її компоненти - Ісус з Назарету, Жак де Моле, Жоффуа де Чарні і Чезаре Борджіа.

Випадкова вікі