FANDOM

Sigillo della Memoria.png
Ключі Альтаїра, також відомі як Печатки Альтаїра — колекція артефактів прихованої інформації і спогадами Альтаїра ібн Ла-Ахада, їх первісного власника. Якщо зібрати їх усіх вони представлятимуть доступ до бібліотеки Альтаїра в Масіафі.

ІсторіяРедагувати

Відкриття АльтаїраРедагувати

640px-ACR STORY 13.png

Альтаїр тримає шосту печатку.

У 1240-х роках поки Альтаїр був у вигнанні в замку Аламут, він вивчав знання отримані від Яблука. Після дослідження, Альтаїр виявив що ключі містять повідомлення, але він не розумів кому призначені вони. У 1257 році під час облоги Масіафу монголами Альтаїр віддав ключі і кодекс гостювавшим в цей час у Альтаїра - Маттео і Нікколо Поло, щоб вони сховали ключі в Константинополі, а кодекс в Італії. У супроводі сина Альтаїра - Дарім вони благополучно прибули в Константинополь де і сховали ключі. Але одну печатку він все ж залишив собі.

Пошуки ЕціоРедагувати

У 1510 році великий магістр ордену Ассассінів Еціо Аудиторе да Фіренце, дізнався про існування цих ключів. Він вирішив відправитися в Масіаф і прибув туди в середині 1511 року. Там же він дізнався що Масіаф захоплений тамплієрами і щоденник з місцезнаходженням ключів в руках лідера тамплієрів Леандра. Після довгої і кровопролитної боротьби, Еціо вдалося перемогти його і забрати щоденник. Потім Еціо, відправився до Константинополя, де р
640px-ACR STORY 16.png

Еціо забирає шосту печатку.

оздобув решту печаток, але одна була у тамплієрів. Коли він знайшов всі печатки, він разом з Софією Сартор вирушили в Масіаф. Еціо відкрив Бібліотеку і зайшов у неї, там він побачив скелет Альтаїра, що сидить на кріслі і тримає ще одну печатку. Після останнього спогаду, Еціо побачив, позаду Альтаїра, Яблуко Едему. Але, він залишив його, говорячи з майбутнім Дезмондом про те що він вже старий і йому треба на "пенсію" і йде.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі