FANDOM

Eraicon-Lineage.pngEraicon-AC2.pngEraicon-Brotherhood.pngEraicon-Renaissance.png

Петруччо Аудиторе да Фіренце
AC2 Petruccio Render.png
ManIcon.png
Інформація
Батьківщина: Італія.png Італія, Флоренція
Дата народження: 1463 рік
Період життя: Епоха Відродження
Дата смерті: 26 грудня 1476 року (13 років)
Місце смерті: Італія.png Італія, Флоренція
Убитий/убита: Родріго Борджіа та Уберто Альберті
Фракції: Аудиторе.png Сім'я Аудиторе
Поява: Assassin's Creed: Lineage
Assassin's Creed II
Перша поява: Таємниця Петруччо
Остання поява: Останній герой
Актор: Коннор Нікідес

Петруччо Аудиторе да Фіренце — четверта дитина Джованні і Марії Аудиторе. Наймолодший у сім'ї. Молодший брат Еціо, Федеріко та сестри Клаудії.

Петруччо повинен був стати асасином, як його батько, але цьому не судилося. Він був страчений в 1476 році в якості співучасника свого батька, який був помилково звинувачений у державній зраді.

БіографіяРедагувати

Раннє життяРедагувати

Петруччо Аудиторе був молодим флорентійським аристократом, що жив в кінці 15-го століття. Його батько Джованні був банкіром, але також таємним асасином, який планував зробити асасинами своїх синів Еціо, Федеріко та Петруччо.

Тим не менш, Петруччо народився хворобливим. Його постійна хвороба змусила його батьків забрати його зі школи, і тримати його прикутим до ліжка протягом більшої частини його життя.

СмертьРедагувати

У 1476 році, Петруччо попросив свого брата, Еціо, щоб той зібрав йому кільки пір'їн. Еціо погодився, але з умовою, що Петруччо повернеться назад до ліжка.

Наступного дня, Петруччо був заарештований разом зі своїм батьком і братом за безпідставним звинуваченням у державній зраді проти правлячої сім'ї Медічі. Джованні, Федеріко та Петруччо були страчені наступного ж дня.

В ту саму ніч Еціо разом з Христиною Веспуччі поховали рідних Еціо.

Протягом життя Еціо як асаина, він продовжуватиме збирати пір'я в пам'ять про свого брата. З 1476 по 1499 рік. Еціо зібрав сто пір'їн та віддав їх своїй матері Марії, яка зберігала їх протягом життя. Пізніше, з 1500 по 1503 рік, Еціо зібрав десять пір'їн у Римі.

Цікаві фактиРедагувати

  • У Базі даних Анімуса, написано, що він був виведений зі школи і провів більшу частину своїх днів у ліжку через якусь хворобу. Також там говориться, що Петруччо, можливо, помер від цієї хвороби, але, як пізніше з'ясувалося, він був страчений.
  • У Базі даних Анімуса, якщо дивитися відео про Уберто Альберті, тіло Петруччо висить в лівій частині ешафоту, а не в правій, і має інший одяг.
  • У грі не було сказано, чому Петруччо збирав пір'я, але в романі Олівера Боудена було написано що, він їх збирав як подарунок для своєї матері.
  • Крім дітей Катерини Сфорца з DLC Битва за Форлі, Петруччо єдина дитина, яка є в Assassin's Creed II (за винятком короткої пам'яті Еціо, як немовля). Причина цього є в тому, що Ubisoft не хоче включати дітей як частина натовпу, з метою запобігання їх вбивств.
  • Ім'я Петруччо походить від грецького слова "Петрос", таким чином, воно означає "шматок скелі; камінець».

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі