FANDOM

640px-Glyph 3 2

Гаррі Гудіні, який використовував Перше Яблуко.

Перше Яблуко це Частка Едему, частина древнього, але технологічно передового обладнання, яке створили Ті, хто були до для контролю над людьми і використання їх в якості безкоштовної робочої сили. 

Призначення: Призначено для створення ілюзії та контролю над свідомістю людей, ймовірно, може бути використано разом з Посохом 

Статус: Невідомо 

Нейтральні користувачі: Ті, хто були до; Наполеон Бонапарт; Гаррі Гудіні 

Користувачі асасини: Невідомо 

Користувачі Тамплієри: Вбивця(ці) Гаррі Гудіні і Джон Ф. Кеннеді.

ІсторіяРедагувати

Glyph 2 2

Наполеон Бонапарт з Яблуком.

Перший відомий користувач Першого Яблука людина, Наполеон Бонапарт, військовий і політичний діяч Франції, який згодом став імператором Франції під ім'ям Наполеона I. Як він придбав Перше Яблуко, як довго він його використав, втратив він його чи комусь віддав, все це невідомо. 

Наступним власником був Гаррі Гудіні, угорсько-американський фокусник і ілюзіоніст, каскадер, актор і кінопродюсер. Він використовував Яблуко для виконання різних трюків, які й донині вважають "неможливими". За офіційною версією, Гудіні помер від перитоніту. Але в Істині Assassin's Creed II, Об'єкт №16 показує, що Гудіні вбив агент Тамплієрів (можливо Дж. Гордон Уайтхед), щоб роздобути Яблуко. 

Пізніше, Яблуко було використано у вбивстві Кеннеді, ним був викликаний ефект "Фантом на Пагорбі", щоб було важче переслідувати Освальда і приховати справжні наміри вбивства.