FANDOM

Спогад.PNG Перегони по дахах Спогад.PNG
Tamir-rooftop-race-memory.png
Інформація
Опис: Коли вартові мене виявлять, необхідно, щоб у мене була пара людей, на яких можна покластися. Вони зможуть відволікти охоронців і дати мені час для втечі. Потрібно знайти таких людей і переконати їх допомогти.
Гра: Assassin's Creed
Послідовність ДНК: Блок пам'яті 2
Предок: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Дата: 1191 рік
Місце: Айюбіди.png Дамаск
Попередній спогад: Підслуховування
Наступний спогад: Крадіжка ІІ

Перегони по дахах ― дев'ятий спогад у другому блоці пам'яті Assassin's Creed. Мета Альтаїра ― встигнути за відведений час добігти до інформатора.

ПерсонажіРедагувати

ОписРедагувати

Альтаїр зустрічає на даху інформатора, однак той не має потрібної інформації. Він пропонує добігти до іншого інформатора по імені Бахір, і, бути може, у того буде потрібна Альтаїру інформація.

СюжетРедагувати

Альтаїр зустрічається з інформатором на даху. 

  • Інформатор: Миру і спокою тобі, Альтаїр. Гадаю, ти шукаєш інформацію про Таміра. Хм, боюся, мені нема чим тобі допомогти. Але Бахір може щось знати. Він повинен бути десь поблизу. 
Tamir Rooftop Race 3.png

Альтаїр розмовляє з Бахіром.

Альтаїр біжить по дахах і встигає до другого інформатора вчасно. 
  • Бахір: Так вони послали тебе? Хм, цікавий вибір, хоча не мені судити. Рафік просив мене поспостерігати за базаром, який Тамір називає своїм будинком. І ось що я виявив: біля південно-східних воріт збираються якісь люди, які не дуже-то ладнають з вартою. Спробуй заслужити їх довіру і напевно вони зможуть тобі допомогти. 

Альтаїр йде.

КартаРедагувати

В спогаді є карта шляху перегонів.

Tamir Rooftop Race Map.png

ПідсумокРедагувати

Альтаїр дізнається, що якщо він завоює довіру деяких людей, то вони допоможуть йому під час втечі.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі