FANDOM

Eraicon-LineageEraicon-AC2Location

Палац дожів
Палац дожів
Інформація
Місто Італія Італія, Венеція
Дата створення 1424 рік
Опис Резиденція дожа
Палац дожів — резиденція дожа Венеціанської республіки, одна з головних визначних пам'яток Венеції.

ІсторіяРедагувати

СтворенняРедагувати

Палац у готичному стилі будувався з 1309 по 1424 роки. Після вступу на посаду, новообраному дожеві рідко вдавалося залишити його. Будучи вищою посадою в республіці, теоретично, будь-який громадянин Венеції міг стати ним, однак на практиці, правила вибору були настільки заплутаними, що дожем завжди ставав представник знаті.

Вбивство дожа МоченігоРедагувати

У 1485 році, після свого провалу у Флоренції, тамплієри сконцентрували свої зусилля на Венеції. Шлях до захоплення влади у місті лежав через правлячого тоді дожа - Джованні Моченіго. Потрібно було або умовити його співпрацювати з Орденом, або вбити.

Для виконання цього плану був обраний Карло Грімальді — довірена особа дожа. Він повинен був отруїти Моченіго, якщо той відмовиться. Асасин Еціо Аудиторе, дізнавшись про це прийняв рішення потрапити до палацу і перешкодити тамплієру. Але зробити це було практично неможливо, так як палац був під найбільшою охороною у Венеції. На щастя, він зумів скористатися літальним апаратом, побудованим Леонардо да Вінчі, і перелетіти стіни палацу.

Незважаючи на це, Еціо не встиг врятувати Моченіго, хоч і вбив Грімальді. Будучи поміченим там, підозри у вбивстві дожа лягли якраз на асасина.

Цікаві фактиРедагувати

  • Не можна занадто близько наближатися до палацу - на це миттєво зверне увагу варта. Залізти ж всередину або на дах вкрай складно (крім місії).

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі