FANDOM

Eraicon-AC2.png

Палаццо Пітті
Palazzo Pitti.jpg
Інформація
Місто Італія.png Італія, Флоренція
Опис Палац
Палаццо Пітті — будівля у Флоренції, розташована в районі Олтрарно.

ІсторіяРедагувати

Між 1481 і 1488 роками Джироламо Ріаріо послав своїх людей, щоб вони розграбували Палаццо Пітті. Ці люди вбили деяких з жителів палацу і викрали цінну карту, перш ніж повернутися до Джироламо в Форлі.

Незабаром після цього, Лоренцо Медічі зв'язався з асасином Еціо Аудиторе да Фіренце за допомогою голубиної клітки, поки він був у Форлі, пояснюючи йому, що сталося. З цією інформацією, Еціо вистежив і вбив людей Джироламо.

Панування СавонаролиРедагувати

Power to people 2.png

Розлючений натовп перед Савонаролою.

Під час захоплення Флоренції, Джироламо Савонарола оселився в Палаццо в 1494 році, і зробив його основним місцем проживання.

У 1498 році, проте, після того, як Еціо Аудиторе повалив контроль Савонароли, люди Флоренції зібралися розлюченим натовпом перед Палаццо. Після спроби поговорити з людьми, врешті-решт, Савонарола намагався використовувати Яблуко Едему, щоб заспокоїти натовп, але Еціо кинув маленький ніж у руку Савонароли, в результаті чого він втратив Яблуко. Савонаролу захопили флорентійці і спалили на вогнищі.

Цікаві фактиРедагувати

  • Історично склалося так, що Джироламо Савонарола жив у Церкві Сан-Марко, а Палаццо Пітті все ще перебував у власності родини Пітті в той час.

Випадкова вікі