FANDOM

Eraicon-LineageEraicon-AC2Eraicon-BrotherhoodEraicon-Brotherhood book

Палаццо Аудиторе
Палаццо Аудиторе
Інформація
Місто Італія Італія, Флоренція
Дата створення 1473 рік
Створив(-ла,-ли) Джованні Аудиторе да Фіренце
Опис Резиденція сім'ї Аудиторе
Палаццо Аудиторе — резиденція сім'ї Аудиторе у Флоренції.

ІсторіяРедагувати

БудівництвоРедагувати

Палаццо був досить великим палацом у кварталі Сан-Джованні. Джованні Аудиторе самостійно розробляв проект палацу. Палаццо був побудований в 1473 році. Незважаючи на досить грубу обробку - в римському стилі, він швидко став місцевою визначною пам'яткою. Сам Лоренцо Медічі в листі до Джованні висловлював захоплення будівлею.

Знищення АудитореРедагувати

Палаццо був добудований в 1473 році, але родині Аудиторе не судилося довго в ньому жити. Через змову половина сімейства була страчена, а палац був узятий під охорону вартою. Але до цього, Джованні Аудиторе сказав своєму синові — Еціо про те, що в палаці існує таємна кімната. У ній Еціо знайшов одяг асасина, що належало раніше Джованні.

Після всіх цих подій, частина сім'ї Аудиторе, що вижила перебралася на свою фамільну віллу в Монтеріджоні.

ЗруйнуванняРедагувати

До 1500 року, палац був зруйнований. Про це Еціо дізнався від Нікколо Макіавеллі.

Цікаві фактиРедагувати

  • Палац можна зустріти в спогаді "Останні приготування" в АСВ. У ньому також можна потрапити в кабінет Джованні, в якому відкриті двері.
  • У базі даних Анімуса сказано, що палаццо знаходиться в кварталі Санта-Марія Новелла. Насправді це не так; він знаходиться в Сан-Джованні.
  • У доповненні "Багаття марнославства", зайшовши в будинок Аудиторе та активувавши Орлиний Зір, можна побачити привидів батька і братів Еціо.

ГалереяРедагувати