FANDOM

Олів'є Гарно
AC4 Olivier Garneau render
ManIcon
Інформація
Фракції: Тамплієри Тамплієри
Перша поява: Assassin's Creed IV: Black Flag
Актор: Вінсент Хосс-Демаре

Олів’є Гарно –колишній креативний директор Абстерго Ентертеймент, дочірньої компанії Абстерго Індастріз. Вперше появляється в статті Abstergo News Wire 11 жовтня 2013, святкуючи першу річницю Абстерго Ентертеймент.

В цьому ж місяці Олів’є зустрічає нового аналітика, який тільки почав працювати з Абстерго, питаючи, спогади якого предка вони вивчають, як частину Зразка Проекту 17.

14 Жовтня адміністратор Абстерго Індастріз Летиція Інгленд зв’язалалася з Олів’є, з метою отримання звіту про їхні успіхи в пошуках обсерваторії через роботу аналітика. Через деякий час він розмовляє з Мелані Лемей про важливість задоволення потреб Летиції.

Незабаром після цього, Олів’є їде на збори акціонерів в Чікаго і зникає. В цей же час хакери в Абстерго Ентертеймент взламують комп’ютери і камери відео спостереження, тим самим викликають сувору ізоляцію. Мелані забирає місце Гарно і вирішує затримати хакерів.

Цікаві факти Редагувати

  • По внутрішній електронній пошті, що передається між адміністраторами, Олів’є додав, що  пов’язаний з Франсуа-Ксав'є Гарно, знаменитим квебекським істориком і поетом.
  • Також відомо, що Олів’є був у контакті з Аланом Ріккіном до зникнення.
  • Гарно був «ширмою» для тамплієрів, поки Мелані не була прийнята в орден.
  • У відеогрі Watch Dogs (2014) пояснюється зникнення Олів’є. У грі його збив Ейден Пірс в Чікаго. Проте ця подія рахується неканонічною.
  • Сценарист Дарбі Макдевіт підтвердив через Twitter, що він спочатку думав, що Олів'є перейде до асасинів, як канонічне пояснення зникнення Гарно.
  • У базі данних Анімуса є запис з привіттаням з знаходженням від Олів’є досліднику. І що Гарно хоче повідомити про це Летиції Інгленд.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі