FANDOM

Eraicon-Bloodlines.pngEraicon-Secret Crusade.png

Олександр
Олександр.png
ManIcon.png
Інформація
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 1193 рік
Місце смерті: Кіпр, Лімассол
Убитий/убита: Агент Тамплієрів
Фракції: Кіпрський опір
Асасини (союзник)
Поява: Assassin's Creed: Bloodlines

Олександр — голова повстанців у Лімассолі.

Коли Альтаїр прибув до Лімассола, Олександр не впізнав його, але після того, як Альтаїр сказав: "Під капюшоном всього лише старий і страшний Асасин". І Олександр запитав: "Хто ця жінка?". Альтаїр відповів: "Наживка Тамплієрів, дівчина Робера де Сабле". Вони пішли в притулок; зустрівшись з Олександром, Альтаїр отримав завдання вбити кількох Тамплієрів, першим на черзі був Фредрік Рудий.

Убивши його, асасин пішов у притулок, але він згорів. Він врятував повстанця, потім зустрівся в порту з Олександром. Олександр сказав йому, що Бушар відплив до Кіренії. Альтаїр знайшов пірата на прізвисько Паша. Він сказав йому, що Олександр вимагає повернути борг і що Олександр хоче, щоб Паша допоміг Альтаїру дістатися до Кіренії.

Коли Альтаїр і Олександр зустрілися вдруге в Лімассолі, він наказав йому вбити кількох Тамплієрів і капітана піратів. Коли вони збиралися зустрітися в замку Лімассола, Олександр був убитий Агентом Тамплієрів. Після короткої розмови агента вб'є Марія.

Особистість і характерРедагувати

Олександр носив бороду незадовго до смерті, і він був смутно брудний і неохайний на вигляд.

Він був вірною і відданою людиною. Під час перебування Альтаїра, він цілком радо направляв його до тих, хто повинен був йому посприяти. 

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі