FANDOM

ACIII-GTEnd 5.png

Дезмонд активує Око.

Око — пристрій побудований Мінервою, з кінцевою метою запобігти кінцю світу в 2012 році. Однак, коли вона дізналася, що Юнона створила підробку Мінерва намагалася знищити його.

Під час її ув'язнення у Великому храмі, Юнона відремонтувати пристрій для зберігання її свідомості, і маніпулювала Дезмондом Майлсом, людиною з достатньою кількістю ДНК Першої Цивілізації, який актувує Око, щоб вона вийшла на волю. Водночас, Мінерва побудували друге Око, щоб спілкуватися з Дезмондом через спогади свого предка Еціо Аудиторе та Фіренце, і використовувала його востаннє, щоб побачити, як він знайде спосіб запобігти катастрофі 21 грудня 2012 року.

Бачачи, що Юнона вижила і маніпулювала Дезмондом у використанні Ока, Мінерва попередила його, щоб він не активовував Око вважаючи, що це було б краще, якби світ пережив ще один апокаліпсис, ніж дозволити Юноні бути вільною. Дезмонд не погодився, заявивши, що рішення Мінерви не пропонуватиме жодної надії на мир і що людство знайде спосіб протистояти зусиллям Юнони.

Випадкова вікі