FANDOM

Обсерваторія — комплекс, створений Першою Цивілізацією для стеження за людьми. Розташовується на острові "Лонг-Бей", а також охороняється тубільцями.

ОписРедагувати

Обсерваторія представляє собою величезний комплекс для стеження за людьми по всьому світу, з безліччю пасток, які активуються при несанкціонованому проникненні в Обсерваторію. Вимкнути всі пастки може тільки "Мудрець". У головному залі Обсерваторії знаходиться армілярна сфера, в яку вставляється Кришталевий Череп. Для того, щоб почати стеження, в поглиблення в черепі потрібно вставити Судину з кров'ю того, за ким потрібно стежити.

ІсторіяРедагувати

Обсерваторія була побудована Першою Цивілізацією більше 80 000 років тому. Вона була побудована в джунглях острова "Лонг-Бей". Століттями Асасини і Тамплієри шукали "Мудреця". У 1715 Тамплієрам все ж вдалося схопити Мудреця, але він втік. У травні 1719 році Едвард простежив за зборами Тамплієрів в Кінгстоні і з'ясував що Тамплієри збирають кров для Обсерваторії, а також дізнається де шукати Мудреця. У червні 1719року на острові Прінсіпе Едвард Кенуей рятує Мудреця. Ним виявляється Бартоломью Робертс. Робертс погоджується проводити Едварда до Обсерваторії. Прибувши в головний зал Робертс показує Едварду армілярную сферу і Кришталевий Череп. Роздобувши Череп Робертс зраджує Едварда. 17 лютого 1722 року Едвард вбиває Робертса і забирає Кришталевий Череп. Дізнавшись де що в Обсерваторії знаходиться Магістр ордена Тамплієрів - Лауреано Торрес-і-Айяла, Едвард вбиває його і Ассасіни повертають Череп на місце.

У 2013 Абстерго Інтертеймент, а саме Аналітик Абстерго займався пам'яттю Едварда Кенуея щоб добути координати Обсерваторії.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі