FANDOM

Eraicon-AC2.pngEraicon-AC3.pngEraicon-TWCB.png

Мінерва
AC3 Minerva Render.png
WomanIcon.png
Інформація
Період життя: До нас
Фракції: Ті, хто були до
Поява: Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Братство крові (згадування)
Assassin's Creed: Відвертості (голограма)
Assassin's Creed III

Мінерва (англ. Minerva) — одна з Тих, хто були до.

БіографіяРедагувати

У ВатиканіРедагувати

640px-Ezios and Minervas Talk .jpg

Еціо і Мінерва в святилищі.

В 1499 році Еціо, увійшовши до скарбниці у Ватикані, побачив голограму людини. Запитавши, як її звуть, він отримав відповідь, що її звати Мінерва. Він також дізнався, що Мінерва була однією з Тих, хто були до нас. 

За допомогою нього вона передала повідомлення Дезмонду про майбутню катастрофу. При цьому Мінерва повністю ігнорувала Еціо. Після цього вона зникла.

У Великому ХраміРедагувати

Коли Дезмонд і його команда отримали доступ до ока у Великому Храмі 21 грудня 2012 року, вони дізналися про змову Юнони, щоб поневолити світ, і що вона була замкнена в Храмі Мінервою. Проте Дезмонд визволив Юнону доторкнувшись до Ока, тим самим пожертвувавши собою та врятувавши світ від загибелі.

Цікаві фактиРедагувати

  • Мінерва — римська богиня мудрості, бойових стратегій, мистецтва, торгівлі, ткацтва і багатьох інших речей. 
  • Мінерва також є однією з статуеток, які повинні бути зібрані і поміщені на п'єдесталі зі своїм "партнером" Юпітером, на віллі Аудиторе в 2 частині. 
  • Мінерва в римській міфології прирівнюється до грецької богині Афіни. 
  • В АС II Мінерва говорить своє справжнє ім'я - Мерва, а також справжні імена Юнони і Юпітера.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі