FANDOM

640px-328185-blackangel.jpg

Монахи (посередені Альтаїр)

Монах
- (ченці, монастирі - від грец. Μόνος - один, самотній, μονάζειν - бути одному, жити усамітнено,μοναχός, μοναστής - що живе усамітнено, μοναστήριον - відокремлене житло), також чернецтво - буквально «відокремлене, самотнє проживання».Термін чернецтво застосовується не тільки до окремих осіб, але й до спільнот, прирікає себе на безшлюбність і зречення від усіх благ світу, підпорядковувалося зазвичай певному статутом і мають своєю метою служіння ідеалам, досяжним лише шляхом самозречення і видалення від світу. Чернечий шлях займає центральне місце в буддизмі і джайнізмі. З чернечого статуту починається буддійський канон Типитака. Ідея відокремлення, здійснюваного в тих чи інших формах, зустрічається як у стародавньому іудаїзмі (в Біблії прикладом можуть служити назореї і такі пророки як Ілля і Іван Хреститель), так і в інших релігіях: в єгипетському культі Серапіса, і в грецькій філософії (див. наприклад: Неоплатонізм).

СередньовіччяРедагувати

Асасин Альтаїр ібн Ла-Ахад використовував колір свого шати для того, щоб злитися з натовпом ченців. Завдяки цьому він міг без підозр пройти повз варти і потрапити в заборонені місця.

Випадкова вікі