FANDOM

Мечі Едему
SoE.png
Інформація
Втрата Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png
Швидкість Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png
Комбо-удар Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png Waffenwert-0.png
Ким використовується Персей
Аттіла
Артур
Зігмунд
Чингісхан
Жанна д'Арк

Мечі ЕдемуЧастинки Едему, створені Першою Цивілізацією. Різні Мечі були відомі під різними іменами. Найбільш відомий - це "Екскалібур".

ІсторіяРедагувати

ПерсейРедагувати

Перший Меч використовувався Персеєм, який у грецькій міфології був "напівбогом" (дитина бога і смертної), він використовував його, щоб убити Медузу Горгону. 

АттілаРедагувати

У V столітті, власником одного з Мечів був Аттіла. Пастух викопав його і приніс Аттілі. З Мечем, він розорив Євразію під час свого правління. Цей Меч називали "Меч Марса" або "Меч Аттіли". 

Король АртурРедагувати

Наприкінці п'ятого - початок шостого століття, майбутній король Артур витягнув Меч Екскалібур з каменю, і використовував його, щоб стати королем Англії. 

ЗігмундРедагувати

Можливо, наприкінці шостого століття, Один, під виглядом жебрака, занурив Меч в дерево під назвою Barnstokkr, сказавши, що той, хто буде в змозі витягнути його, той отримає меч. Тільки Зігмунд зміг витягнути меч. 

ЧингісханРедагувати

У початку 13-ого століття монгольський воєначальник Чингісхан привів свою Імперію до масових розширень на Захід. Наставник сирійських ассассін, Альтаїр ібн Ла-Ахад, підозрював, що Чингісхан володіє Частиною Едему, швидше за все Мечем. Син Альтаїра, Дарім ібн Ла-Ахад, і монгольський ассассін Кулан Гал вбили Чингісхана в 1227 році, але так не визначилося, чи була його влада ефектом Меча. 

Отаман ЄрмакРедагувати

Отримав меч від Внучки Тимучин (Чингісхана) на ім'я "Місячний день" (переклад з тюрського) за допомогою нього завоював Сибір; пізніше був убитий братом Місячного дня. Меч був похований разом з Єрмаком. Після переховання Єрмака меч був загублений. 

Столітня ВійнаРедагувати

Під час Столітньої війни, войовниця Жанна д'Арк стала власником одного з Мечів, за допомогою якого вона багаторазово перемагала в битвах. Зрештою Жанна була захоплена бургундськими солдатами, і передана до Англії, де Тамплієри спалили її на вогнищі, щоб заволодіти Мечем.

СилаРедагувати

Меч дарував власнику небувалу силу, наділяв його непереможністю. Однак повільно знищував власника, забираючи його життя. Також відомий під образом "Екскалібур", яким, за переказами, володів король Артур. Посох папи римського і до цього дня не досяжний для очей цікавих, як і Туринська плащаниця, а також Частки Едему, відомі як Священний Грааль і Спис Долі.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі