FANDOM

Метальні ножі
640px-Connor kills
Інформація
Ігри Assassin's Creed
Assassin's Creed:Lineage
Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Братство крові
Assassin's Creed: Відвертості
Assassin's Creed IV: Чорний Прапор
Assassin's Creed: Вигнання
Втрата Waffenwert-0 Waffenwert-0 Waffenwert-0 Waffenwert-0 Waffenwert-0
Швидкість Waffenwert-0 Waffenwert-0 Waffenwert-0 Waffenwert-0 Waffenwert-0
Комбо-удар Waffenwert-0 Waffenwert-0 Waffenwert-0 Waffenwert-0 Waffenwert-0
Ким використовується Альтаїр ібн Ла-Ахад
Еціо Аудиторе да Фіренце
Послідовники Ромула
Шао Юн
Едвард Кенуей
Шей Патрік Кормак

Метальні ножі - зброя асасинів. Ножі зберігаються у спеціальних піхвах на поясах, що дозволяє моментально кидати їх на ворогів.

ВикористовуванняРедагувати

Для того, щоб вбити супротивника на дальній дистанції, потрібно від одного до трьох метальних ножів, при цьому шанс потрапити значно підвищується, якщо зафіксувати мету. Спільно з короткою зброєю дозволяють здійснювати комбінації вбивств. Також в мультиплеєрі є здатність, яка дозволяє метнути один такий ніж. Це змушує ціль чи переслідувача ненадовго зупинитися і кульгати кілька секунд.

Цікаві фактиРедагувати

  • Ножі завжди летять по пpямій траєкторії.
  • Максимальна кількість метальних ножів, що носяться Альтаїром, становить 15 шт. 5 з них знаходяться на поясі (Альтаїр отримує його з 4 рангу), ще 5 - на халяві лівого чобота (доступні з 7 рангу) і ще 5 - на ремені на правому плечі (з'являються з 10 рангом).
  • Еціо Аудиторе да Фіренце носить метальні ножі тільки на поясі, з двох сторін, максимальна кількість ножів в AC2 - 20 шт. Ще 5 додаткових ножів можна придбати за очки UPlay. У інструктора на віллі в Монтеріджоні Еціо за готівку може вивчити особливий прийом, що дозволяє метати кілька ножів відразу. У АСB Еціо може носити максимум 25 ножів, відповідні поліпшення купуються в крамницях кравців. У ACR Еціо з урахуванням придбання всіх поліпшень сумок зможе носити 30 метальних ножів.
  • У AС, АСB і ACR для вбивства з будь-якої дистанції потрібно один ніж, а в AC2 потрібно аж два. Еціо часто промахувався в метанні ножів в молодості. В ACB і в ACR Еціо вмів кидати 1-3 ножі відразу, в стелс-місіях можна вразити невелику групу стражників і бути невиявленими, якщо поблизу немає інших вартових.
  • Еціо кидає їх підкручуючи (з центру в сторону).
  • Метальним ножем можна вбити городян, але для вбивства вартових потрібно не менше двох.
  • Деякі Послідовники Ромула використовують метальні ножі.
  • У ACR, коли в Еціо і Юсуфа стріляють, Юсуф кидає в охоронця дуже довгий ніж розміром з короткий меч.
  • У AC3 метальні ножі відсутні, якщо не враховувати використовувані Коннором метальні отруйні дротики, які за своїм виглядом більше схожі на ножі, ніж на дротики. Коннор може носити з собою 3 таких дротика (у розширеній сумці - 5). Дротики також доступні Радунхагейду в доповненні Тиранія короля Вашингтона, максимальна кількість з урахуванням двох знайдених поліпшень також дорівнює 5. Також присутній баг, в якому, якщо нацькувати рекрутів на варту на кораблі, вони будуть метати в стражників ножі.
  • У AC4 є можливість носити в інвентарі єдиний метальний ніж, який можна відібрати у спритних стражників (купити або виготовити не можна). З цією зброєю пов'язано досягнення "Абстерго", в якому потрібно вбити супротивників по одному разу кожним видом зброї.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі