FANDOM

PL Treasure HunterHQ Той, хто примножує знання, примножує скорботу.

Дана стаття містить багато спойлерів, а можливо і повний переказ. Якщо ви не любите дізнаватися про щось завчасно, радимо Вас припинити читання і пройти мимо.

PL Broken-heartedHQ Тут ми прагнемо звільнити розум людей.

Це заготовка статті, яка потребує допису. Ви можете допомогти Вікі Assassin's Creed, виправивши або доповнивши її.

Eraicon-ACmovieEraicon-Abstergo
МакҐохан
МакҐохан
ManIcon
Інформація
Період життя: Сучасність
Фракції: 250px-AbstergoLogo.svg Абстерго Індастріз
Головні союзники: Софія Ріккін
Поява: Assassin's Creed (фільм)
Актор: Дені Меноше

МакҐохан — начальник охорони Абстерго Індастріз в Реабілітаційному Центрі Фонду Абстерго в Мадриді, а також підручний Софії Ріккін.

Біографія Редагувати

МакҐохан належить до числа найкращих співробітників служби безпеки. Він присутній на протязі всіх сесій перебування в Анімусі Каллума Лінча, які проходили під керівництвом Софії Ріккін. Під час однієї з цих сесій, він висловив Каллуму своє захоплення Асасинами, зокрема Сирійському підрозділу XII століття.

Після того, як ув'язнені Асасини влаштували втечу з Реабілітаційного Центру, МакҐохан супроводжував Алана Ріккіна, генерального директора Абстерго Індастріз та Софію в Севілью, щоби забрати Яблуко Едему з гробниці Христофора Колумба. Потім він разом з Аланом відправився у Лондон, де проходила Рада Старійшин, на якій Алан Ріккін повинен був представити Старійшинам Тамплієрів Яблуко Едему, яке було нещодавно знайдено ним.

Ці збори були перервані Асасинами, які втекли з Реабілітаційного Центру Фонду Абстерго в Мадриді. Незважаючи на його симпатії до Асасинів, МакҐохан був пригнічений, коли Каллум вбив Алана Ріккіна.

Випадкова вікі