FANDOM

Eraicon-French Comic

Майк
Mike
ManIcon
Інформація
Дата народження: 2006 рік
Період життя: Сучасність
Дата смерті: 2012 рік
Убитий/убита: Летиція Інгленд
Поява: Assassin's Creed (французькі комікси)

Майк, також відомий як Об'єкт 19 — основний Об'єкт випробувального проекту Гідра та проекту Гор, компанії Абстерго Індастріз. Він був убитий Летицією Інгленд, яка не хотіла, щоб хлопчик став лідером Ордену Тамплієрів, тому що вона сама хотіла ним стати після Алана Ріккіна.

БіографіяРедагувати

Незабаром після його народження, батьки Майка померли в ДТП. Хоча він був у стані клінічної смерті після аварії, Абстерго подбало про Майка. Через безліч мутацій, Абстерго змогло відродити хлопчика, але і значно збільшити інтелектуальні здібності Майка з метою "запрограмувати" його як майбутнього лідера Ордену Тамплієрів.

Абстерго провело експерименти з неймовірно гнучкою ДНК Майка. Його ДНК дозволило йому пережити спогади своїх предків в Анімусі

Цікаві фактиРедагувати

  • Коли Вільям МакКой займався з Майком, то у віці шести років, інтелект Майка був набагато більший, ніж у сачусних геніїв.
  • Незважаючи на його високий інтелект, Майк не в змозі спілкуватися. Тим не менш, він розумів навіть найскладніші наведені інстрікції.
  • На відміну від більшості людей, Майк, має монохроматичні чорні очі, які є у більшості ссавців. Але це, ймовірно, побічний ефект генної інженерії.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі