FANDOM

Eraicon-AC1.pngEraicon-Secret Crusade.pngEraicon-Templars.png

Мажд Аддін
Majd addin.png
ManIcon.png
Інформація
Дата народження: 1137 рік
Період життя: Середньовіччя
Дата смерті: 1191 рік (54 роки)
Місце смерті: Айюбіди.png Єрусалим, Сирія
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: Тамплієри.png Тамплієри
SaracensLogo.png Сарацини
Зброя: Кинджал
Поява: Assassin's Creed
Assassin's Creed: The Secret Crusade

Мажд Аддін (англ. Madj Addin) ― тамплієрсарацин і регент міста Єрусалим.

БіографіяРедагувати

Після того, як сарацинам вдалося повернути собі Єрусалим, виникло питання, хто ж буде керувати містом під час відсутності султана-воїна. Кандидати на пост регента Єрусалиму один за одним вмирали за незрозумілих обставин, і в кінцевому підсумку, регентом став Мажд Аддін. 

Представляючи інтереси Салах-ад-Діна і прикриваючись його ім'ям, Мажд Аддін повністю захопив владу в місті. Проводив жорстку і найчастіше каральну політику по відношенню до жителів Єрусалима. Найменший непослух карався смертю, Мажд Аддін особисто був присутній на публічних стратах, а так само любив виголошувати промови, в яких прославляв його ж управлінські здібності.

СмертьРедагувати

Він був убитий Альтаїром в день страти полонених, на виду всього народу, на ешафоті. Єдиний з тамплієрів, який не каявся у вчинених справах. Також перша ціль яку б'ють 2 рази, щоб він помер.

Останні словаРедагувати

Альтаїр: Твоїм злочинам кінець.

Мажд Аддін: Ні! НІ! Я ж тільки почав!

Альтаїр: Скажи мені: яка була твоя роль у цьому? Ти хотів відбілити себе, як інші, і знайти виправдання своїм діям?

Мажд Аддін: Братству був потрібне місто, я хотів влади! Це була... така можливість!

AC Majd Addin 5.png

Альтаїр та Мажд Аддін в коридорі пам'яті.

Альтаїр:
 Можливість вбивати невинних?

Мажд Аддін: Вони не були невинними. Незгодні слова ранять, немов сталь. Вони порушували порядок. У цьому я згоден з Братством.

Альтаїр: Ти вбивав людей за те, що вони не поділяли твоєї віри?

Мажд Аддін: Звичайно, ні! Я вбивав їх тому, що МІГ це робити! Знаєш, як це - відчувати, що доля іншого в твоїх руках?! Ти бачив, ЯК люди вітали мене... як БОЯЛИСЯ?! Я був наче... БОГ! Ти б вчинив так само, якби у тебе була така влада, така... могутність.

Альтаїр: Може бути, але я знаю, що буває з тими, хто вважає себе правішим інших.

Мажд Аддін: І що ж?

Альтаїр: Тут, я покажу тобі. (Б'є Мажд Аддіна прихованим клинком)

Цікаві фактиРедагувати

  • AC1 Majd Guard.png

    Охорона Мажд Аддіна.

    Мажд Аддін єдиний в грі Assassin's Creed, якого Альтаїр вдаряє прихованим клинком два рази, щоб він помер. Перший раз - під час гри і другий - в Коридорі Пам'яті. 
  • Мажд Аддін ― означає "Слава віри", можливо Мажд Аддін був частково заснований на людині на ім'я "Баха ад Дін ібн Шаддада" ― що означає "Пишність віри", і який був близький до Салах-ад-Діна і який написав біографію про великого полководця сарацинів і султана. 
  • Подейкують, що він був причетний як мінімум до 3 смертей своїх конкурентів на пост Регента. 
  • Малік говорить Альтаїру, що Мажд Аддін "оголосив себе Регентом, за відсутності Салах-ад-Діна".
    • Однак, можна почути у людей, що Салах ад-Дін сам призначив Мажд Аддіна на звання регента.
  • Мажд Аддін один з п'яти персонажів які мають своїх охоронців. Інші: ТамірТалалАбуль Нуквод, і Джубаїр аль Хакім.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі