FANDOM

Eraicon-AC2Eraicon-BrotherhoodEraicon-RevelationsEraicon-Brotherhood bookEraicon-Revelations book
Підходьте до мене, хворі та поранені!
― Лікарі кажучи перехожим.
Лікарі
Doctor
Інформація
Локації: Флоренція
Монтеріджоні
Сан-Джиміньяно
Форлі
Венеція
Рим
Константинополь
Каппадокія
Релігія: Католицька
Мусульманство
Відомі представники: Череза
Мальфатто
Сераффо
Гаспар Торелла
Поява: Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Братство крові
Assassin's Creed: Відвертості

Лікарі — медичні працівники, які практикуються в професії медицини. В Епоху Ренесансу, у багатьох містах Європи лікарі з'являлися в чорному одязі і носили дзьобо-подібну маску на обличчі (так звані чумні лікарі).

Саме в період Ренесансу, лікарі надавали медичну допомогу на вулицях міст, ставили діагнози, а також виявляли хвороби у людей.

В Османській Імперії, лікарі відрізнялися одягом і носили канонічний головний убір.

ВиглядРедагувати

Одяг лікарів був стандартним, особливо після появи Чорної Смерті. Ця чума досягла свого піку в Європі в 14 столітті, і вбила 30-60% відсотків населення Європи. Після цього, загальна чисельність населення в світі впала з приблизно 450 млн. до 350 і між 375 млн. на початку 15-го століття.

Щоб захистити себе від цієї пандемії, лікарі, одягалися в довгі чорні плащі покриті шаром воску, з дуже з дзьобоподібною маскою, хоча й не всі лікарі носили її. Очі маски були зроблені зі скла.

ПослугиРедагувати

ЗціленняРедагувати

Лікарі зцілять всі рани Еціо Аудиторе да Фіренце за 50 флоринів. Тим не менш, лікар в Монтеріджіоні знижають ціну лікування для Еціо, відносно того, як поліпшена його лавка.

МедицинаРедагувати

Лікарі також продають ліки (для кожного 75ƒ). В Еціо є можливість збільшувати кількість ліків, які він може носити з собою. Максимальна кількість 25 одиниць.

ОтрутаРедагувати

Лікарі також продають отруту у флаконах за 175ƒ. Асасин Еціо Аудиторе часто купував отруту в лікарів після того, як Леонардо да Вінчі сконструював йому отруйний клинок.

Отрута була корисна для секретних вбивств і для створення відволікаючих маневрів: отрута викликала в  жертви паніку і солдат розмахував зброєю навколо, що привертало увагу інших охоронців.

Цікаві фактиРедагувати

  • Якщо Еціо б'ється з вартою біля лікаря, він стане на коліна і благатиме, щоб асасин його не вбивав.
  • Ковалі також мають можливість відновити частину здоров'я, якщо відремонтувати пошкоджену броню.
  • В Монтеріджоні є тільки один лікар, але коли Дезмонд прибуває туди в нашому часі, то його лавка перетворена на таверну.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі