FANDOM

Eraicon-Bloodlines.pngEraicon-Secret Crusade.png

Кіренія
Kyrenia.jpg
Інформація
Статус: Місто
Фракції: Асасини
Кіпрський опір
Тамплієри
Місця Порт
Базар
Торговий квартал
Палата громад
Аванпост тамплієрів

Кіренія — місто, розташоване на північному узбережжі острова Кіпр.

ІсторіяРедагувати

ЗаснуванняРедагувати

Воєначальник Цефей з міста Аркадія вважається засновником Кіреніі. Він, разом з іншими ахейськими поселенцями прибув на північне узбережжя острова. Поселенці походили з різних міст, одним з яких було місто Кіренія, розташований на Пелопонеському півострові. Дата заснування кіпрської Кіреніі датується кінцем Троянської війни (близько 1200 року до нашої ери). Однак найдавніші поселення, знайдені на місці сучасного міста, відносяться до епохи неоліту (5800 - 3000 роки до нашої ери). Крім того, тут були знайдені безліч мікенських і ахейських поховань (1300 - 500 роки до нашої ери). Прекрасний клімат, родюча земля і достаток води забезпечили ідеальні умови для процвітання міста.

Третій Хрестовий похідРедагувати

Під час Третього хрестового походу в місті було п'ять районів: порт, палата громад, базар, аванпост тамплієрів і торговий квартал. Було також три замки: Кантара, де проживав Молох, Буффавенто з Темним Оракулом і замок Святого Іларіона з близнюками Шалімом і Шахаром.

У 1191 році Кіренія перебувала під контролем Ордену Тамплієрів. Вони проводили репресії проти жителів. Правителем міста (і в всього Кіпру) був Великий магістр тамплієрів Арман Бушар. Через страх люди боялися виходити на вулиці. Мало хто ходив по місту, так як тамплієри були на кожному кроці.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі