FANDOM

640px-ACIII-Remember 4.png

Матір Роду тримає Кришталеву Кулю.

Кришталеві Кулі були Частинками Едему, вони відкривали їхнім володарям доступ до зв'язку між століттями, де люди могли говорити з представниками Першої Цивілізації. Кришталеві кулі були круглого розміру, аналогічні Яблукам Едему.

Перша відома Кришталева Куля був у володінні англійського ученого Едварда Келлі, який використовував її під час свого перебування в австрійському королівському дворі, щоб говорити з Першою Цивілізацією. Він використовував її у своїх дослідженнях для розробки нових досягнень в області технології, ставши особистим вчений австрійського імператора в процесі. 

Connor CryB 2.png

Кришталева Куля розсипається в руці Коннора.

Друга Кришталева куля була у володінні Ганьягеха в Ганадзеоні. Куля була використана Коннором Кенуеєм, щоб спілкуватися з Першою Цивілізацією. Юнона наказала йому стати членом Ордену Асасинів. Радунхагейду пізніше використовував кулю знову, і Юнона, сказала йому, щоб він сховав ключ де-небудь, де ніхто не знайде його, в той час як вона знала, що Радунхагейду нащадок Дезмонда Майлса, який пізніше знайде його і відімкне двері всередині Великого Храму, артефакт розпався на порох.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі