FANDOM

Священник дістав череп, кришталевий, тримаючи його високо. "Реліквія" -Почув це слово в голові, голос був слабким, але знайомим.
Джованні Борджіа, побачивши вперше Кришталевий Череп.
AC4 Crystal Skull render.png

Череп зі судиною всередині.

Кришталевий Череп ― Частина Едему Першої Цивілізації, вони були розкидані по всій Центральній і Південній Америці. В основному вони були символами в ацтеків, майя, інків та інших цивілізацій.

ІсторіяРедагувати

414px-Highres 4039060.jpeg

Епоха ВідродженняРедагувати

Я чую голоси, але не розумію слів. Я бачу кругом себе обличчя, але їх немає. Вони всі в моїй голові.
― Джованні вивчає череп, 1542 рік.
У 1520 році Кришталевий череп опинився в руках Джованні Борджіа. Він прибув до Ернана Кортеса, щоб бути в рядах екіпажу, з метою знайти дорогу в Едемський Сад, простіше кажучи, Світ де живуть Боги. По приїзду в позначене місце, вони опинилися в ацтекському місті Теночтітлан, де він хотів вбити священика в цілях жертвоприношення. Після повернення до Європи, Джованні взяв у напарники вченого якого звали Бомбастус, він також був експертом у вивченні Частинок Едему. Бомбастус після довгого вивчення артефакту, сховав його. 

Phrenology (1).png

Бомбастус і Джованні вивчають Кришталевий Череп.

Пізніше ассассіни розшукали Кришталевий Череп, але не зрозуміли, як же його використовувати, просто спростували факт того, що це одна з Частинок Едему, порівнюючи його при цьому з Яблуком, думаючи, що це прикрашена дрібничка. Джованні, знаючи про те, що ассассіни нічого не запідозрять, знову почав вивчати його, дивлячись на нього принаймні одну годину в день близько 22-ох років. Нарешті, в 1542 році, якийсь китаєць, який також можливо використовував Кришталевий Череп, після Джованні, став спілкуватися з ним комунікативно, тобто мисленням. Саме тому, в останні роки свого життя, Джованні чув голосу, не на зрозумілій йому мові.

Vision01-1-.jpg

Використання Черепу.

Наш часРедагувати

Гарною новиною є те, що він запрацює. Таким чином, в нас є безпечний і надійний канал зв'язку для даного використання на біляземної орбіти.
Алан Ріккін про Кришталевий Череп.
У 2012 році, Кришталевий череп виявився у Тамплієрів в Абстерго Індастріз. Генеральний директор Абстерго, Алан Ріккін, написав електронного листа Уоррену Відіку про те, що комунікатори "Мітчелл Хаджес" працювали у звичному режимі, правда їх було нечисленна кількість, що ускладнювало роботу. Тамплієри планували використовувати їх для безпечного зв'язку, яке допомагало б обходити будь-які засоби відстеження Ассассінів. До черепів могли бути допущені Уоррен Відік та низка інших працівників.
478px-AC4 Crystal Skull.png

Модель Кришталевого Черепу зроблена Абстерго.

Цікаві фактиРедагувати

  • У повідомленні Клея Качмарека кажуть: - "У перебігу довгого часу Імператор Джіа Дінг знав відповіді Кецалькоатля". Китаєць, який подумки зв'язався з Джованні Борджіа, імовірно був тамплієром Китайської Імперії Дінг, який полював на Китайських ассассінів. Кецалькоатль є відсиланням на божество Центральної Америки, яке жило усередині Кришталевого черепа. 
  • В Assassin's Creed IV: Black Flag з'являється один особливий череп, який служить головним компонентом роботи Обсерваторії.

Випадкова вікі