FANDOM

AssassinLogo
Ніщо не істинно, все дозволено
― Кредо Асасинів

Кредо Асасинів (лат. credo — віра, вірю) — є девізом і укладає в себе філософію Братства Асасинів починаючи із Середньовіччя і зберігається до наших днів.

Кредо говорить: ніщо не істинно, все дозволено. Як доктрину його можна розшифрувати так: у світі панує брехня і нікому не можна довіряти, ассассінам дозволено більше ніж простим людям, але це неправильне формулювання. Правильно кредо можна розшифрувати так: те що ти придбав можна легко втратити, ми самі вирішуємо свою долю.

Воно обмежувало асасинів від вбивств безневинних людей, зберігало хорошу репутацію Братству і було спрямоване на створення миру в світі і всередині людини.

Асасини передавали слова Кредо з покоління в покоління кожному новому асасину. В Кодексі Альтаїра сказано, що віра не може бути вбита, навіть якщо помруть всі послідовники.

Три ПравилаРедагувати

Кредо Асасинів виділяє три основни моральних принципи, які гарантуютьуспішність завдань, безпеку Братства і допомагають оволодіти емоціями.

Не дозволяй клинку вразити невинногоРедагувати

Асасини вважають, що поблічні вбивства і смерті корумповних чиновників принесуть мир і відчуття безпеки простим людям. Вбивство невинних громадян, які не мали померти, може посіяти розбрат і чвари, які гублять ім'я асасинів.

Ховайся на виду у всіхРедагувати

Метою асасинів є підкрастися до своєї жертви приховано, не привертаючи уваги. У Середньовіччі вбивства проводилися в людних громадських місцях. Поява асасина, наче нізвідки, з подальшим вбивством і зникненням, робило велике враження на натовп.

Ніколи не підставляй під удар БратствоРедагувати

Останнє і найголовніше правило. Дії одного асасина не повинні підставити під удар інших. Якщо асасин був узятий в полон, він не повинен розповідати те, що може завдати Братству шкоду.

Чотири ПротиріччяРедагувати

Чи дійсно ми порушуємо правила для загального блага?
― Кодекс, сторінка 4

При укладанні Кодексу, Альтаїр помітив Чотири Великі Протиріччя між діями асасинів і Кредо:

  1. Ми намагаємося підтримувати мир, але наш метод - вбивство.
  2. Ми намагаємося просвітити людей, але вимагаємо підпорядкування володарю і правилам.
  3. Ми намагаємося пояснити всім небезпеку сліпої віри, але самі її практикуємо.
  4. Ми діємо у тьмі заради світла.

Випадкова вікі