FANDOM

Спогад.PNG Крадіжка Спогад.PNG
Masun-pickpocketing-memory.png
Інформація
Опис: Я не зможу з'ясувати, з ким листувався Масун, але його самого можна знайти на площі в центрі села. Думаю, він розповість мені все, що я захочу дізнатися.
Гра: Assassin's Creed
Послідовність ДНК: Блок пам'яті 2
Предок: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Дата: 1191 рік
Місце: Айюбіди.png Масіаф
Попередній спогад: Підслуховування
Наступний спогад: Допит

Крадіжка ― другий спогад у другому блоці пам'яті Assassin's Creed. Мета Альтаїра ― дізнатися, з ким листувався Масун.

ПерсонажіРедагувати

ОписРедагувати

Альтаїр підслухав жителів села на ринку і відправляється до кошикаря. Спостерігаючи за розмовою кошикаря з мешканкою села, Альтаїр зауважив, що тому незручно розмовляти про лист.

СюжетРедагувати

Masun Pickpocketing 1.png

Альтаїр слухає розмову жінки та корзинщика.

Після підслуховування на ринку Альтаїр відправляється до кошикаря. Той розмовляє з мешканкою села. 
  • Жінка: Будь ласка, хоч одну! Ми все втратили під час нападу і нам ніде зберігати зерно! 
  • Кошикар: Я... Я зараз не можу. Я зайнятий. 
  • Жінка: Через лист? 
  • Кошикар: Який лист? 
  • Жінка: Того, що ти отримав, коли я прийшла. Погані новини? 
  • Кошикар: Н-не розумію про що ти. Я постараюся що-небудь зробити... е... але зараз мені потрібно побути одному. Приходь потім. 
  • Жінка: Як скажеш. 

Жінка пішла, а кошикар кудись подався. Альтаїр пішов за ним і тихо викрав лист. По вмісту листа він зрозумів, де шукати Масуна.

Зміст листаРедагувати

Брат! 

Боюся, що наш план розкрили, і більше ми не можемо зустрічатися. Тобі краще сховатися, поки до тебе не добралися пси Аль-Муаліма. Вони не повинні дізнатися про моє зрадництво, інакше все, що ми робили, піде нанівець. Я залишу тобі трохи грошей біля сухого кипариса. Візьми їх і вирушай у Дамаск. Загубися серед людей. Коли все затихне, я з тобою зв'яжуся. 

Що ж до мене, то я не можу покинути це місце, знаючи, що Аль-Муалім відмовляється звільнити цих людей. Настає епоха нового світу - без війни, без болю і страху - і я повинен допомогти їм, чим тільки зможу. Можливо, ти визнаєш мене дурнем, але я залишаюся в Масіафі. Я піду на центральну площу і звернуся до братів і сестер. Може бути, вони вислухають мене. Може бути, я змушу їх зрозуміти. 

Хай направить тебе Батько Розуміння.

ПідсумокРедагувати

Альтаїр виявив місцезнаходження Масуна.

Див. такожРедагувати

Випадкова вікі