FANDOM

640px-Horses ACB.png

Коні — транспорт, який присутній у всіх основних частинах гри, крім Assassin's Creed: Revelation, Assassin's Creed 4: Black Flag, Assassin's Creed: Unity та Assassin's Creed: Rogue.

Кінь є єдиною твариною, яка з'являлася в іграх серії AC і з яким головний герой міг контактувати. Однак, починаючи з Assassin's Creed III з'являються і інші тварини.

ВидиРедагувати

На території Риму 16-го століття було поширено три види коней і відрізнялися за зовнішнім виглядом і характеристиками. 

640px-AC2-Rome Horse Chase.jpg
Звичайні коні, які були сильно навантажені сумками зустрічаються тільки в двох районах. Іноді охоронці (ймовірно посли) галопом пересуваються на них по місту. 

Стандартні коні, в основному використовуються цивільними особами в Центральному та Ватиканському районі Риму. Є найшвидшими кіньми в грі. 

Броньований бойовий кінь, або просто бойовий кінь, зустрічається у охоронців, в районах, які знаходяться під контролем Борджіа або в стайнях, після поліпшення всіх стаєнь в місті. Незважаючи на повільність, вони мають найкращий запас здоров'я і довше всіх тримаються під ударами противника.

ІсторіяРедагувати

СередньовіччяРедагувати

640px-AC horseback battle.jpg

Альтаїр б'ється зі сарацинами.

У Середньовіччі коней можна знайти біля входу в Масіаф, які допомагають асасинам подорожувати по Королівству до інших міст. Так само, по всьому Королівству можна знайти різних коней в стайнях або біля доріг, неподалік від своїх господарів.

Вартові стоять на постах і патрулюють місцевість постійно стежили за пересуванням вершників і намагалися зупинити їхали галопом. Через це багато асасинів, в тому числі Альтаїр ібн Ла-Ахад, воліли пересуватися риссю, що б не викликати підозр.

Епоха ВідродженняРедагувати

640px-ACB SP S 55 AerialAssassinationOnHorse 1280.jpg
В епоху Ренесансу коні не втрачали своєї актуальності, так само значно зросла популярність кінних екіпажів. По всій Італії, поблизу від всіх значимих міст з'явилися кінні станції, в яких за певну плату можна було найняти екіпаж. А у великих містах, таких як Рим, коней використовували для пересувань по місту між районами. 

Коні так само залишалися необхідними для ведення війни, хоч і втратили свою актуальність в порівнянні з Середньовіччям. Але багато хто, включаючи Маріо Аудиторе, ставився до коня з великою повагою, він постачав всіх своїх найманців кіньми і навчав їх верховій їзді.

Big Talker.jpg

Цікаві фактиРедагувати

  • За всю гру за Еціо в Assassin's Creed загинуло тільки 2 коней: під час облоги Віани і штурму Монтеріджоні.
    • В інших випадках кінь тільки падає на землю скидаючи вершника, а потім встає. 
  • У Assassin's Creed при переході між локаціями у коней часом змінювався колір. 
  • У Assassin's Creed: Revelations використовувати коней не можна, але в двох роликах Альтаїр зі своїм сином Даримом і Селім I разом з одним з яничарів, з'являються верхи на конях. 
  • Спочатку галоп в місті був вирізаний, але після тестування відновлений. 
  • Для виконання одного із завдання злодіїв у Братстві Крові необхідно вкрасти коня зістрибнувши на нього. 
  • Якщо Еціо озброєний мечем буде збитий з коня, то впавши на землю він продовжить тримати меч над головою, до тих пір поки не прибере його в піхви. 
  • У Assassin's Creed: Brotherhood коня можна отруїти дротиками (що втім не вб'є його).

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі